۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۱۰

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسئولان حقوق معوقه کارگران خراسان جنوبی را مطالبه کنند

مسئولان حقوق معوقه کارگران خراسان جنوبی را مطالبه کنند

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خواستار مطالبه حقوق کارگران شد و گفت: این قشر در پیچ و خم های زندگی و قسط های بانکی گیر کرده و خودشان جرأت گرفتن حقوق خود را ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر دوشنبه در جمع متولیان و تشکل‌های امور کار و کارگری استان با اشاره به هدف از خلقت انسان بیان کرد: اگرچه تمام اعضای بدن برای کار آفریده شده اما فرهنگ بشر دستبرد شده و از تعلیمات انبیا فاصله گرفته است.

وی با بیان اینکه کار در دین عبادت است، ادامه داد: امروزه کار را فقط در بخور و نمیر می‌بینند، در حالی که این گونه نبوده و زوایای مختلفی اعم از کسب روزی دارد.

آیت الله عبادی با اشاره به حقوق معوقه کارگران بیان کرد: افرادی که از نعمات رفاهی بسیاری استفاده می‌کنند، اما حقوق معوقه کارگران را نمی‌دهند، در حالی که خود کارگران نمی‌توانند از این امکانات استفاده کنند و این خیلی بی وجدانی است.

وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب بارها پیرامون پشتیبانی از کارگران سفارش کرده اند، اظهار کرد: متاسفانه کارگران اسیر بی توجهی‌ها شده‌اند و نسبت به پرداخت حقوق آنها بی معرفتی صورت می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خواستار مطالبه حقوق کارگران شد و افزود: این قشر در پیچ و خم‌های زندگی و قسط‌های بانکی گیر کرده‌اند و خودشان جرأت گرفتن حقوق خود را ندارند چرا که اخراجشان می‌کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه تفکرهای لیبرالی و خودپرستی باعث شده تا کارگران به این روز بیفتند و این مسئله‌ای بین المللی است، افزود: اصل این مشکلات از کشورهای غربی بوده که نفوذ آنها در کشور ما باعث این معضلات شده است.

کد خبر 5198227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha