۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷:۳۴

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه خبر داد؛

صدور ۸۰ درصدی نسخ الکترونیک تامین اجتماعی در کرمانشاه

صدور ۸۰ درصدی نسخ الکترونیک تامین اجتماعی در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از صدور ۸۰ درصدی نسخ الکترونیک تامین اجتماعی در کرمانشاه خبر داد.

میثم حجتی پور بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حذف دفترچه‌های بیمه تأمین اجتماعی اظهار کرد: از سال ۹۴ حذف دفترچه‌های بیمه در مراکز درمانی تأمین اجتماعی آغاز شد و بر اساس قانون مصوب مجلس تأمین اجتماعی موظف به حذف دفترچه‌های بیمه بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۹۰۰ هزار نسخه الکترونیک در استان کرمانشاه به ثبت رسیده است، افزود: داروخانه به‌دلیل اینکه باید برای داروها استعلام اخذ کنند دارای سیستم و اینترنت هستند و موردی برای عدم صدور نسخه الکترونیک وجود ندارد اما مشکل اساسی با برخی پزشکان است که هنوز به روش سنتی عمل می‌کنند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه ۸۰ درصد نسخ الکترونیک صادر می‌شود، تصریح کرد: در صورتی که پزشک مایل به استفاده از نسخه الکترونیک نباشد می‌تواند داروهای تجویز شده را در نسخه با سربرگ خود تجویز کند و همچنین این پزشکان می‌توانند برای تهیه سیستم با مراجعه به تأمین اجتماعی استان کرمانشاه نسبت به دریافت وام اقدام کنند.

حجتی پور با اشاره به اینکه ممکن است در مقطعی اینترنت قطع شود، اضافه کرد: در حال تهیه سامانه آفلاین برای این موضوع هستیم و به زودی این مشکل مرتفع خواهد شد.

وی زیرساخت لازم برای اجرای طرح نسخه الکترونیکی در کرمانشاه را کافی عنوان کرد و افزود: از سال‌ها پیش زیرساخت‌های فنی اجرای این طرح در حال آماده سازی بود و در حال حاضر در اجرای این طرح مشکلی وجود ندارد.

کد خبر 5201297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha