۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۹:۴۵

توسط سپاه کربلا انجام شد

افتتاح ۲۴ پروژه محرومیت زدایی و عمرانی در دهستان شهدای بهشهر

 افتتاح ۲۴ پروژه محرومیت زدایی و عمرانی در دهستان شهدای بهشهر

بهشهر- ۲۴ پروژه محرومیت زدایی و عمرانی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در دهستان شهدا و عشرستاق بخش یانه سر بهشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران عصر جمعه در مراسم افتتاح پروژه محرومیت زدایی با اشاره به شکل گیری قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بکارگیری نیروهای جهادی اظهار داشت: از مجموع هزار دهستانی که در کشور هدف گذاری شد، از سال ۹۶ تاکنون ۱۳۶ دهستان برای بکارگیری ظرفیت‌ها معرفی شد.

وی افزود: در استان مازندران در سه دهستان توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی کارها شروع شد و وجه تمایز این کار این است که از ظرفیت نیروهای مردمی استفاده شود و این سبب کاهش هزینه‌ها می‌شود.

وی گفت: طی سال ۹۶ تا ۹۷ حدود ۲۰ پروژه در سه دهستان استان با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال اجرا شد و در سال ۹۸ تا ۹۹ حدود ۴۴ پروژه شناسایی شد و این طرح‌ها ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

سردار مسلمی تصریح کرد: مجموع اعتبار هزینه شده ۸۸ میلیارد ریال بوده است و طی دو سال فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی ۱۱۴ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌ها هزینه شده است.

وی گفت: دو هزار هکتار از مزارع گندم دیم با عنوان طرح گندم سپاه اجرا شد و امسال ۵۰۰ هکتار گیاهان دارویی نیز گسترش پیدا می‌کند.

فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: آبرسانی و لوله گذاری چهار هزار متر، اتمام پروژه استخر ذخیره آب از جمله پروژه‌ها بوده است.

بابایی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در دهستان شهدای بهشهر نیز با بیان اینکه تمام فعالیت‌ها با مشارکت مردم اجرا می‌شود، گفت: استقبال خوبی از طرح‌های قرارگاه صورت گرفته است.

وی گفت: برای جهش تولید و افزایش آن طرح‌هایی نظیر احداث ذخیره آب، کانال‌ها و غیره در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 5201353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha