۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۲۷

مدیر عامل بنیاد احسان خبر داد

حمایت از ۷ هزار گروه جهادی/اجرای ۵۹۶ پروژه محرومیت‌زدایی

حمایت از ۷ هزار گروه جهادی/اجرای ۵۹۶ پروژه محرومیت‌زدایی

مدیر عامل بنیاد احسان، از حمایت از ۷ هزار گروه جهادی و مردمی و اجرای ۵۹۶ پروژه محرومیت‌زدایی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید سلیمانی، گفت: تاکنون ۵۹۶ پروژه محرومیت‌زدایی در سراسر کشور را با حمایت از گروه‌های جهادی و تشکل‌های اجتماعی اجرا کرده‌ایم.

وی ادامه داد: بنیاد احسان در چهار زمینه آبرسانی، ارتقای فرهنگی، خدمات پزشکی و ساخت یا بازسازی منازل مسکونی در مناطق محروم، مسئله پیشرفت را دنبال کرده است.

مدیرعامل بنیاد احسان با بیان اهمیت حمایت از گروه‌های مردمی گفت: در سامانه دنیای احسان، بیش از ۱۶ هزار گروه و نهاد مردمی ثبت نام کرده‌اند که بنیاد احسان بنا به ظرفیت‌های آن‌ها با ۷ هزار مورد به طور مستمر در حال همکاری است. حمایت‌های بنیاد از این گروه‌ها در قالب توزیع اقلام و بسته‌های معیشتی غذایی و پروتئینی، بسته‌های بهداشتی و تجهیزات خدمات درمانی، جهیزیه و بسته‌های نوشت‌افزار مشق احسان و همچنین حمایت‌های مالی برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و پیشرفت است.

سلیمانی با اشاره به ارزش ریالی حمایت‌های بنیاد احسان از این گروه‌ها افزود: تا کنون برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی با بررسی طرح‌های ارائه شده از طرف گروه‌های مردمی و تصویب و اجرای آن‌ها، ۸۹ میلیارد ریال اختصاص داده شده و در سال جاری نیز حمایت از پروژه‌های محرومیت‌زدایی توسط حرکت‌های جهادی ادامه خواهد یافت.

بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام تاکنون ۱۳۱ پروژه آبرسانی، ۱۵۶ پروژه ارتقای فرهنگی، ۱۵۳ پروژه پزشکی و خدمات درمانی و ۱۵۶ پروژه ساخت یا بازسازی منازل در مناطق محروم کشور را اجرایی کرده است.

کد خبر 5201867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha