۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۱۱

فرمانده مرزبانی کرمانشاه:

۳ باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات جنگی در کرمانشاه منهدم شد

۳ باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات جنگی در کرمانشاه منهدم شد

کرمانشاه- فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با بیان آمادگی مرزبانان استان کرمانشاه در تامین امنیت کشور گفت: سه باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات جنگی در استان کرمانشاه منهدم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی ظهر امروز در معرفی دستاوردهای مرزبانی استان کرمانشاه در انهدام سه باند قاچاق اسلحه و مهمات که با حضور حسین خوش اقبال معاون امنیتی سیاسی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ترفندهای دشمنان و اشرار در مختل کردن امنیت، ورود سلاح و مهمات جنگی به جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: در ۱۵ روز گذشته با اشراف اطلاعاتی مرزبانی کرمانشاه و با استفاده از تجهیزات مدرن و همچنین همراهی مرزنشینان غیور استان کرمانشاه که چشمان بیدار مرزها هستند سه باند قاچاق اسلحه و مهمات شناسایی و توسط مرزبانان استان کرمانشاه منهدم شدند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه تصریح کرد: مرزبانان استان کرمانشاه در پنج عملیات توانستند ۱۶۵ قبضه انواع سلاح جنگی و کلت کمری، ۶ هزار و ۷۰۰ فشنگ جنگی و ۱۵۴ تیغه خشاب به همراه سه دستگاه بی‌سیم و یک خودرو را کشف کنند.

الهی خاطر نشان کرد: هشت نفر از اعضای اصلی این باند دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند اما یک نفر از آنان به دلیل جراحت حین نبرد مسلحانه با مرزبانان استان کرمانشاه امروز فوت شد.

وی با اشاره به آمادگی مرزبانان استان کرمانشاه بیان کرد: امروز مرزبانان استان کرمانشاه در آمادگی کامل بوده و اگر موفقیتی حاصل می‌شود نتیجه همراهی مردم مرزنشین استان بوده و مرزبانی برای حفظ امنیت کشور و استان کرمانشاه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 5202199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha