۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۹:۵۳

تجلیل از خانواده فرهنگی یک شهید توسط سپاه زرین دشت

تجلیل از خانواده فرهنگی یک شهید توسط سپاه زرین دشت

زرین دشت- همزمان با هفته عقیدتی سیاسی سپاه و گرامیداشت روز معلم با حضور سپاهیان زرین دشت از خانواده یک شهید فرهنگی تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، به منظور گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرین دشت به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه، امام جمعه و رئیس بنیاد شهید این شهرستان از خانواده فرهنگی شهیدنوروزی دیدار و تجلیل به عمل آورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرین دشت در این مراسم به موفقیت روز افزون و مستمر این نهاد ارزشمند نظامی و مکتبی در راستای تقویت ارزش‌های معنوی اشاره و تربیت جوانان مصمم و متدین در اجرای مأموریت‌ها و وظایف محوله، تعالیم و آموزه‌های فرهنگی را مرهون این نهاد سیاسی عقیدتی دانست.

حجت الاسلام سید محمد تقی علوی اظهار داشت: ارتقای معنویت، بصیرت دینی، روحیه جهادی، انقلابی و ولایت مداری پاسداران و بسیجیان همواره باید در رأس برنامه‌های سپاه و بسیج قرار بگیرد.

در ادامه سرهنگ سجاد راحت طلب فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از زحمات تمامی معلمان، مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی شهرستان زرین دشت تقدیر کرد.

کد خبر 5203134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha