۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۳۵

معاون وزیر بهداشت عنوان کرد؛

تربیت شدگان مکتب اساتید با اخلاق منشا خدمات ارزنده به مردم هستند

تربیت شدگان مکتب اساتید با اخلاق منشا خدمات ارزنده به مردم هستند

معاون آموزشی وزارت بهداشت در پیام تبریک روز استاد گفت: تربیت شدگان مکتب اساتید فرهیخته و نماد اخلاق و وارستگی در گوشه و کنار کشور منشا خدمات ارزنده برای مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت در این پیام روز استاد را به همه اساتید فرهیخته در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تبریک گفت.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در این پیام یادآور شده است: «در زندگی هر کدام از ما، اساتید و معلمین برجسته ای بوده‌اند که سخنان‌شان الهام‌بخش بود و رفتارشان الگو و سرمشق ما در زندگی. ویژگی بارز این اساتید فرهیخته، آراستگی‌شان به زیور علم و دانش، توام با ارزش‌های اخلاقی و فضایل انسانی بود که باعث می شد کلامشان در جان نشیند و محبت شان در دل.

در روزگار ما هم هستند اساتید فرهیخته ای که نماد اخلاق و وارستگی و الگویی برای پویندگان علم و دانایی اند و تربیت شدگان مکتب این اساتید در گوشه و کنار کشور منشا خدمات ارزنده ای برای مردم هستند.

هر سال، روز معلم بهانه‌ای است که به یاد استاد شهید مرتضی مطهری، مقام والای استاد و معلم را گرامی بداریم.

برای همه همکاران خود در دانشگاه های علوم پزشکی کشور آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارم و امیدوارم همچنان در نشر علم و بسط اخلاق در بین جوانان جویای دانش این مرز و بوم موفق باشند. همچنین یاد و خاطره اساتید برجسته‌ای که در طول سال گذشته از میان ما رفتند، را گرامی می‌دارم و برای ایشان علو درجات آرزو می‌کنم.» 

کد خبر 5203473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha