۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۰:۰۲

رئیس ستاد انتخابات اردبیل:

تکلیف کاندیداهای شوراها ۲۲ اردیبهشت ماه مشخص می‌شود

تکلیف کاندیداهای شوراها ۲۲ اردیبهشت ماه مشخص می‌شود

اردبیل- رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: ۲۲ اردیبهشت ماه نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا به ستاد انتخابات استان و خود کاندیداها اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز ندائی عصر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: تمام تمهیدات و مقدمات برای برگزاری با شکوه انتخابات ۲۸ خرداد در استان اردبیل فراهم است و امیدواریم با مشارکت بالای مردم، انتخاباتی با شکوه را در این روز شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: با تهیه و تدارک تعرفه‌ها و همچنین صندوق‌های آرا و ارسال به موقع آن به شعب در موعد مقرر، سعی و تلاشمان بر این است تا فرصت و شرایط مناسب برگزاری یک انتخابات با شکوه و در عین حال قانون مدار را بسترسازی کنیم تا همه مردم با خیال راحت در انتخابات مشارکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای روستا تا روز چهارشنبه در هیئت‌های نظارت ادامه پیدا می‌کند و سپس تأیید نهایی صلاحیت‌ها با بررسی در هیئت نظارت بخش‌ها انجام شده و در صورت اعتراض هیئت نظارت شهرستان‌ها به این اعتراضات رسیدگی خواهند کرد.

ندائی افزود: با پایان یافتن مهلت اعتراض کاندیداهای رد صلاحیت شده شوراهای شهر در استان اردبیل، از امروز هیئت نظارت استان بررسی صلاحیت داوطلبان را که رد صلاحیت شدند، آغاز کرد و تا ۲۲ اردیبهشت ماه این فرآیند به طول می‌انجامد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: بعد از ۲۲ اردیبهشت ماه و اعلام نتایج به ستادهای انتخاباتی و خود کاندیداها، در صورت اعتراض کاندیداهای رد صلاحیت شده آنها فرصت دارند به هیئت مرکزی نظارت در مجلس اعتراض خود را ارائه کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل اضافه کرد: در مجموع در هیئت‌های اجرایی و نظارت استان ۱۲۶ نفر از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر رد صلاحیت شدند که با اعتراض تعدادی از این افراد رد صلاحیت شده، بررسی صلاحیت‌ها در هیئت نظارت استان در حال انجام است.

کد خبر 5203997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha