۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۴:۰۴

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان:

مانور محدودیت مصارف برق در ۴ شهر خوزستان برگزار می‌شود

مانور محدودیت مصارف برق در ۴ شهر خوزستان برگزار می‌شود

اهواز- مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: این مانور از روز چهارشنبه هفته جاری در چهار شهرستان اهواز، کارون، باوی و حمیدیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهاب صدیقی شامگاه سه‌شنبه در خصوص جزئیات این خبر گفت: با توجه به مکاتبات شرکت‌های توزیع نیروی برق و توانیر در خصوص تعیین سهمیه انرژی و اعمال محدودیت در مصارف برق دستگاه‌های اجرایی با هدف شروع اقدامات عملی اصلاح الگوی مصرف در خوزستان برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس این مانور کاهش ۵۰ درصدی بار مصرفی از ساعت ۱۱ تا ۱۳:۳۰ و کاهش ۹۰ درصدی بار مصرفی از ساعت ۱۳:۳۰ به بعد با نظارت استانداری خوزستان در همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های نامبرده انجام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان تصریح کرد: میزان کاهش مصرف برق دستگاه‌ها نیز توسط شرکت توزیع نیروی برق اهواز پایش و نتیجه به مسئولان مرتبط استان اعلام می‌شود.

وی، به ابلاغ مکتوب این موضوع توسط مدیریت بحران به فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان اشاره کرد و گفت: امید است که این مانور موجب ایجاد آمادگی بیشتر برای کاهش میزان مصرف، مدیریت سهمیه انرژی، ایجاد فرهنگ بهینه مصرف و آماده به کار شدن مولدها و تجهیزات اضطراری دستگاه‌ها برای استفاده در مواقع مورد نیاز به ویژه با توجه به کاهش چشمگیر میزان بارش استان در سال آبی جاری شود.

کد خبر 5204531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha