۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷:۰۸

جانشین فرماندهی انتظامی کرمانشاه خبر داد؛

دستگیری کلاهبردار ۲ میلیارد ریالی در کرمانشاه

دستگیری کلاهبردار ۲ میلیارد ریالی در کرمانشاه

کرمانشاه- جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری کلاهبردار ۲ میلیارد ریالی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جمال سلمانی اظهار کرد: پس از چند مورد شکایت با موضوع کلاهبرداری رایانه‌ای، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان کرمانشاه قرار گرفت.

وی افزود: طبق گفته شاکیان پرونده، آن‌ها برای دریافت تسهیلات و کاریابی نسبت به درج آگهی در فضای مجازی اقدام و شخصی با آن‌ها تماس گرفته و اعلام کرده با توجه به نفوذی که در ادارات و سرپرستی بانک‌ها دارد، می‌تواند وام مورد نظر و شغل مناسب را برای آن‌ها پیدا کند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: طبق اظهارات شاکیان، این فرد با خودروهای مدل بالا و گران‌قیمت با آن‌ها ملاقات داشته و پس از جلب اعتمادشان و به بهانه دریافت تسهیلات مورد نیاز و شغل مناسب برای آن‌ها اقدام به دریافت ۲ میلیارد ریال از طعمه‌های خود کرده است.

سلمانی تصریح کرد: مأموران پلیس فتا استان کرمانشاه با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی متهم مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در محل سکونتش دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های ابتدایی منکر جرم شده اما در ادامه و پس از مواجهه با مدارک و مستندات به کلاهبرداری میلیاردی خود به بهانه پرداخت تسهیلات و کاریابی اعتراف کرد.

وی بیان کرد: کلاهبردار دستگیر شده به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار وثیقه راهی زندان شده است.

کد خبر 5207011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha