۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۳:۲۷

با حضور مسئولان؛

جشن حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند بهارستان برگزار شد

جشن حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند بهارستان برگزار شد

بهارستان- جشن نیکوکاری حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند بهارستان با حضور فرماندار و سایر مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه جشن نیکوکاری حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند بهارستان صبح امروز با حضور هادی تمهیدی فرماندار بهارستان، دادستان شهرستان، رئیس انجمن حمایت از زندانیان شهرستان، شهرداران و نیکوکاران و خیرین شهرستان برگزار شد.

فرماندار بهارستان در این جشن گفت: هرساله این جشن با حضور نیکوکاران بیشتری برگزار می‌شد اما متأسفانه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این جشن، محدودتر برگزار شد.

تمهیدی اظهار داشت: این توفیق نصیب ما شده است تا در آستانه عید فطر این مراسم را برگزار کنیم تا با مشارکت و همدلی خیرین و نیکوکاران گرامی در این اقدام خدا پسند از خانواده‌های آبرومند زندانیان شهرستان حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: تا کنون با کمک دهیاران، شهرداران و برخی از خیرین، حمایت‌های لازم توسط انجمن حمایت از زندانیان صورت گرفته است.

در این جلسه دادستان شهرستان در سخنانی به سابقه طولانی اقدامات خیرخواهانه در کشورمان اشاره کرد و گفت: دستگیری از نیازمندان و خانواده‌های آبرومند همواره مورد تاکید دین مبین اسلام و از توصیه‌های معصومین (ع) بوده است.

دادستان بهارستان در ادامه گزارش اقدامات انجمن حمایت در سال ۹۹ را به سمع اعضا حاضر رساندند.

گفتنی است در این مراسم به همت خیرین و نیکوکاران و شهرداری‌ها مبلغ ۲۶۹ میلیون تومان برای آزادی زندانیان غیر عمد شهرستان و حمایت از خانواده‌های زندانیان جمع آوری شد.

کد خبر 5208293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha