۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۲۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

مزدوران آمریکایی صحنه گردان اصلی جنایت تروریستی در کابل هستند

مزدوران آمریکایی صحنه گردان اصلی جنایت تروریستی در کابل هستند

بابل- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با محکوم کردن حمله انتحاری به دانش آموزان مدرسه کابل گفت: مزدوران آمریکایی و هم پیمانانش در عملیات تروریستی کابل صحنه گردان اصلی این جنایت هستند.

حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در گفتگو با خبرنگار مهر با محکوم کردن حمله انتحاری به دانش آموزان مدرسه حضرت سیدالشهداء (ع) کابل، گفت: صحنه گردان اصلی این جنایت هولناک و تمام مشکلات امنیتی امروز منطقه و جهان اسلام بی شک حضور دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا و هم پیمانانش در منطقه است.

وی با محکوم کردن اقدام تروریستی در به خاک و خون کشیده شدن تعدادی از دانش آموزان مدرسه سیدالشهداء (ع) کابل و با اعلام انزجار از این اقدام ددمنشانه و با انتقاد از سکوت برخی مجامع بین المللی و کشورهای اسلامی، اظهار داشت: حادثه تروریستی مدرسه دخترانه حضرت سیدالشهداء (ع) کابل قطعاً با چراغ سبز برخی کشورهای های حامی تروریست به ویژه دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا و هم پیمانانش در منطقه رخ داد و برنامه ریزی شده بود.

وی در ادامه با اشاره با محکوم کردن حضور بیگانگان در منطقه و به ویژه در غرب آسیا، افزود: خون به ناحق ریخته شده دانش آموزان مدرسه حضرت سیدالشهداء (ع) کابل و همه کشتارهای سال‌های اخیر در افغانستان، پاکستان، سوریه، یمن، عراق، فلسطین و..... ملت‌های منطقه را بیدارتر خواهد کرد و قطعاً عاملان این جنایات هولناک به سزای اعمال خود خواهند رسید.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از سکوت برخی کشورهای اسلامی و مجامع جهانی و بین المللی نسبت به این جنایت هولناک، تصریح کرد: این جنایت هولناک خوی وحشی گری استکبار و ایادی آنان را در منطقه بر همگان آشکار ساخت و ماهیت این دشمنی‌ها کاملاً مشخص است که در برابر وحدت دنیای اسلام و پیروزی‌های اخیر جبهه اسلام و مقاومت اینگونه دست به جنایت می‌زنند.

حجت الاسلام شکریان امیری در ادامه سخنان خود با اشاره به بخشی از آیات قران کریم و ایستادگی نیروهای مقاومت اسلامی در لبنان، غزه، فلسطین اشغالی به ویژه در روزهای اخیر، خاطر نشان کرد: امت اسلامی با اینگونه جنایت‌ها بیگانه نیست و این عملیات تروریستی در عزم اراده ملت‌های آزاده و مسلمان منطقه و جهان خللی ایجاد نخواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان با محکوم کردن این اقدام تروریستی و اقدام ددمنشانه و جنایت هولناک در به شهادت رساندن و زخمی شدن تعدادی از دانش آموزان مدرسه‌ای در کابل، تاکید کرد: حادثه اسفناک مدرسه سیدالشهداء (ع) کابل و کشتار مردم مظلوم یمن و فلسطین نشان از ضعف کشورهای استکباری و ایادی آنان در منطقه است و مقاومت، پایداری و اتحاد رمز موفقیت کشورهای اسلامی در برابر این تفرقه افکنی ها و دشمنی هاست و با بصیرت و اتحاد و مقاومت کشورهای اسلامی و مسلمانان منطقه و جهان وعده و نصرت الهی محقق خواهد شد.

کد خبر 5209785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha