۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۷:۵۷

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه:

مردم کرمانشاه بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال زکات فطره پرداخت کردند

مردم کرمانشاه بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال زکات فطره پرداخت کردند

کرمانشاه- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۲ هزار پایگاه کمیته امداد در روز عید فطر گفت: مردم کرمانشاه بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال زکات فطره پرداخت کردند.

محسن رخصی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در روز عید سعید فطر در بیش از ۲ هزار پایگاه ثابت و سیار و پنج درگاه پرداخت الکترونیک اقدام به جمع‌آوری زکات فطره و کفارات مردم مؤمن و روزه دار استان کرمانشاه کرده است.

وی افزود: بر اساس آمار مردم استان کرمانشاه بیش از ۱۳۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال زکات فطره و کفارات به پایگاه‌های ثابت و سیار و درگاه‌های الکترونیک کمیته امداد پرداخت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: از میزان زکات جمع‌آوری شده ۱۳ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان زکات فطریه عام و باقی زکات فطره سهم سادات و کفارات عمد و غیر عمد بوده است.

رخصی با بیان اینکه درگاه‌های الکترونیک این نهاد به منظور دریافت فطریه و کفارات مردم خیر استان کرمانشاه فعال است، تاکید کرد: مردم می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #٥*٨٨٧٧* از طریق تلفن‌های همراه و تماس با تلفن گویای ٠٩٦٨٨٧ و یا مراجعه به اپلیکیشن‌های بله، بام، سکه، ایوا و سنا و سایت WWW.emdad.ir زکات فطریه خود را پرداخت کنند.

وی خاطر نشان کرد: مردم استان کرمانشاه می‌توانند زکات فطره عام را به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۴۴۵، زکات فطره سادات را به کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۷۱۱؛ کفاره غیر عمد را به کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۵۹۸۷ و کفارات عمد را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۲۵۲ واریز کنند.

کد خبر 5211894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha