۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۵۰

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد؛

توزیع ۶۷۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد کرمانشاه

توزیع ۶۷۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از توزیع ۶۷ هزار بسته معیشتی و غذایی میان مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان در سال جاری با مشارکت خیران خبر داد.

محسن رخصی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به راه اندازی پویش ایران همدل-اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان سال جاری در استان کرمانشاه اظهار کرد: این پویش در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی صورت گرفت که مردم این استان ۲۵ میلیارد و ۸۸۶ میلیون تومان در این پویش مشارکت کردند.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان بیش از ۸۵ آشپزخانه مهدوی در استان کرمانشاه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور طبخ غذای گرم دایر شد، افزود: در این آشپزخانه‌ها بیش از ۲۰۱ هزار پرس غذای گرم برای خانوارهای مددجو و کم برخوردار این استان طبخ و میان آن‌ها توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی سال جاری حدود ۶۷ هزار بسته معیشتی و غذایی برای خانوارهای زیر پوشش این نهاد با مشارکت خیران نیک‌اندیش تأمین شد.

رخصی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان حدود ۳۹ هزار بسته افطاری ساده تهیه و در میان خانوارهای نیازمند استان کرمانشاه توزیع شد.

وی با قدردانی از مشارکت مردم استان کرمانشاه در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی گفت: این پویش عمق فرهنگ اسلامی و نوع دوستی را میان مردم نیک‌اندیش این استان به نمایش گذاشت.

کد خبر 5213136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha