۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۱۰

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب بوشهر:

تشکیل دولت جوان از مطالبات مردم استان بوشهر است

تشکیل دولت جوان از مطالبات مردم استان بوشهر است

بوشهر- رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب استان بوشهر گفت: تشکیل دولت حزب‌اللهی و جوان از مطالبات جوانان و آحاد مردم استان بوشهر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی ظهر یکشنبه در نشست با دبیران و مسئولان جامعه جوانان متحد اسلامی در شهرستان‌های استان بوشهر اظهار داشت: بانک اطلاعاتی منابع انسانی و کادر سازی جوانان برای دولت آینده در استان بوشهر صورت گیرد.

وی بابیان اینکه تقویت نیروهای انقلابی زمینه تحقق خواسته‌های تدوین شده فراهم می‌آورد تصریح کرد: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات با وفاق، همدلی و اخوت مورد توجه ویژه قرار دارد.

هاشمی از اتحاد و وحدت شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار داشت: با توجه به موضوع بیانیه گام دوم انقلاب و تأمین منابع انسانی بانک اطلاعاتی و کادر سازی جوانان برای دولت آینده از موارد مهم است.

وی تصریح کرد: جذب نیروهای متعهد و متخصص و با ایمان از بین جوانان مورد توجه ویژه قرار دارد و در این راستا استفاده از ظرفیت قشر مهم بانوان در تشکیلات مورد توجه است.

هاشمی خاطرنشان کرد: امروز در سطح جامعه ایرانی اسلامی با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان و برخی فسادها، خواسته تمامی مردم تشکیل دولتی حزب‌الله و جوان است.

وی حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد را یک ضرورت برای ناکامی اهداف دشمنان دانست و تصریح کرد: آنچه که امروز برای نظام انقلاب اسلامی بسیار پراهمیت است حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است و تمامی احزاب سیاسی و مسئولان موظف هستند مشارکت حداکثری را فراهم کنند.

قائم‌مقام جامعه جوانان متحد اسلامی و مسئول جوانان شورای وحدت استان بوشهر نیز گفت: در استان بوشهر جوانان متعهد و متخصص با ارائه برنامه‌های سیاسی و فرهنگی اقداماتی در فضای انتخابات داشته‌اند که با اعلام حمایت از سیاست‌های شورای وحدت در انتخابات با تمام توان در خدمت آرمان‌های انقلاب آماده فعالیت است.

حجت‌الاسلام طاهرزاده بیان کرد: جامعه جوانان متحد اسلامی با بیش از ۱۰ سال سابقه تشکیل آن در لحظات حساس کشور نقش‌آفرینی کرده و اعتبار و اعتماد حاصل از ولایتمداری و نوآوری در کارنامه آن نمایان است.

کد خبر 5213327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha