۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۱۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران:

تسلیم فشارها برای تغییر کاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی نمی شویم

تسلیم فشارها برای تغییر کاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی نمی شویم

تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با تاکید بر اینکه باید جلوی زیاده خواهی برخی افراد بایستیم گفت: تسلیم فشارها برای تغییر کاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی نمی شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا چراغعلی عصر یکشنبه در جلسه تبصره یک ماده یک اظهار داشت: اخیراً برخی افراد برای ساخت ویلا در اراضی کشاورزی، باغی و محیط به ما فشار وارد می‌کنند و تعدادشان زیاد شده است که باید جلویشان بایستیم.

وی ضمن تاکید بر داشتن سیاست‌های یکپارچه، عنوان کرد: تیم‌ها و گروه‌های ما باید در مقابل افرادی که به طور غیرقانونی به دنبال ویلاسازی هستند، یکپارچه بایستند و سیاست‌های جمعی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به اینکه باید به شعار سال توجه داشته باشیم، افزود: برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری تلاش کنیم و همچنین به سیاست‌های دولت نیز باید توجه داشته باشیم، و باید جلوی زیاده خواهی برخی افراد باید بایستیم.

چراغعلی سپس گفت: تلاش کنید از امانتی که به دست ما سپرده شده است، با سربلندی بیرون بیایید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: هرگز نباید تسلیم فشارها برای تغییر کاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی و باغات شویم و در این راستا با قاطعیت کامل با خاطیان برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 5213491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha