۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۵۵

فرماندار جوانرود:

افزایش شعب اخذ رأی انتخابات در جوانرود ضروری است

افزایش شعب اخذ رأی انتخابات در جوانرود ضروری است

کرمانشاه- فرماندار شهرستان جوانرود گفت: افزایش شعب اخذ رأی انتخابات برای تسهیل در روند اخذ آرا در این شهرستان ضروری است.

رستگار یوسفی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه سال جاری اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامت مردم باید در دستورکار قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم افزایش شعب اخذ رأی در راستای تسهیل در روند اخذ آرا در انتخابات پیش رو افزود: ۸۶ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار توسط هیأت اجرایی در شهرستان جوانرود در نظر گرفته شد.

فرماندار شهرستان جوانرود تصریح کرد: فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه سال جاری ضروری است.

یوسفی با بیان اینکه رفتار عوامل برگزار کننده انتخابات باید سبب مشارکت حداکثری مردم شود، گفت: انتخابات ریاست جمهوری تأمین کننده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی است و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها در حوزه محلی اهمیت به سزایی دارد.

کد خبر 5213721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha