۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۵۸

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب زرین دشت:

کاندیداها با شفاف سازی پاکدستی خود را اثبات کنند

کاندیداها با شفاف سازی پاکدستی خود را اثبات کنند

زرین دشت- رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی زرین دشت گفت: شفافیت در عملکرد مانع از قضاوت‌های نا به جا و تهمت‌های ناروا می‌شود از این رو کاندیداها باشفاف سازی پاکدستی خود را اثبات کنند.

رحمت الله خوشبخت در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کاندیداها با شفاف سازی عملکرد شخصی و شغلی خود پاکدستی شأن را به مردم اثبات کنند، گفت: شفافیت در عملکرد جلو قضاوت‌ها و تهمتهای ناروای دشمنان خارجی و عوامل داخلیشان می‌گیرد و عملاً بازار سوار شدن بر تهمت‌های بی اساس بسته می‌شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان زرین دشت بر ضرورت شفافیت کاندیداها در کارزار انتخابات تاکید کرد و گفت: حاکمیت در نظام جمهوری اسلامی بایستی بر مبنای سیاستهای دینی و مبتنی بر آموزه‌های قرآنی حاکمیت علوی باشد.

خوشبخت اظهار داشت: شفافیت بر عملکرد یکی از مؤلفه‌های اصلی حاکمان اسلامی است بر همین مبنا اگر بنا است در نظام جمهوری اسلامی دولت اسلامی تشکیل شود باید بر مبنای واقعی کلمه باشد.

وی بیان کرد: باید رئیس جمهور و اعضای شوراها اعم از مجلس و شوراهای شهر و روستا که در معرض انتخاب مردم قرار می‌گیرند، دارای عملکردی شفاف در همه زمینه‌ها باشند.

خوشبخت با تاکید بر اینکه شفافیت دارای ابعاد مختلفی است، عنوان کرد: کاندیداها باید با شفاف سازی در زندگی شخصی و شغلی پاکدستی خود را به عینه برای مردم به اثبات برسانند.

کاندیداها با شفاف سازی پاکدستی خود را اثبات کنند

او ادامه داد: شفافیت در سیاست خارجی مستلزم به سیاستهای اصولی نظام مانند استکبار ستیری و تقابل با نظام سلطه به صورت شفاف است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی زرین دشت با اشاره به ضرورت شفاف سازی در تصمیمات اقتصادی کشور نیز تاکید کرد: مسئولان باید با شفافیت در تصمیمات اقتصادی مردم را در جریان تمامی تصمیمات مهم اقتصادی قرار دهند.

وی ادامه داد: مردم باید احساس خودی بودن با شوراها و همچنین مجموعه دولت کنند تا از ایجاد رانت و ویژه خواری برای افراد خاص جلوگیری شود.

او در انتها یادآور شد: تنها موضوعی که یک حاکم و مسئول اسلامی در حد رئیس جمهور و حتی شوراهای شهر نباید علنی و شفاف کند سیاستهای دفاعی و امنیتی کشور است که مطمع نظر دشمنان است این امور به عینه در نهج البلاغه مولا امیرالمومنین علیه السلام به آن اشاره شده است.

خبرگزاری مهر با همکاری جنبش ازما چالش شفافیت کاندیداهای شورای شهر را راه اندازی کرده است و با اجرای این چالش رأی دهندگان می‌توانند با آگاهی بیشتر نسبت به انتخاب اعضای شورای شهر و روستا اقدام کنند.

کد خبر 5213814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی داوودی IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      2 0
      سلام علیکم، توضیحات عالی و کامل با شرکت در انتخابات ان شاءالله کشوری قوی در سایه حضرت آقا داشته باشیم