۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۳۷

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین خبر داد:

تخصیص ۸۵۶ میلیون تومان اعتبار به طرح نماد در استان قزوین

تخصیص ۸۵۶ میلیون تومان اعتبار به طرح نماد در استان قزوین

قزوین- مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: اعتبار طرح نماد در سال جاری ۸۵۶ میلیون تومان است که به تجهیزات مدارس حاشیه نشین استان با همکاری آموزش و پرورش اختصاص داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر مریم بیدخام در نشست شوراهای آموزش و پرورش استان قزوین که پیش از ظهر سه شنبه در سالن جلسات استانداری قزوین اظهار کرد: طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان از جمله مهمترین طرح‌ها در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی ادامه داد: در این طرح و در همان آغاز مشکلات روحی، روانی و خانوادگی دانش‌آموزان توسط اولیا مدرسه رصد و غربالگری می‌شود و با همراهی دستگاه‌های ائتلاف که ذیل آن ۹ دستگاه قرار دارد دانش‌آموزان به این دستگاه‌ها ارجاع داده می‌شوند تا مشکلات آنها از همان ابتدا مورد رصد و پیگیری قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین اذعان کرد: جلساتی توسط دستگاه ائتلاف و کمیته علمی و اجرایی برگزار و بازدیدهای متعددی توسط استانداری، دادگستری و آموزش و پرورش از وضعیت اجرای طرح نماد انجام شد که در راستای این حضور میدانی چالش‌ها آسیب‌ها و پیشنهادات متعددی مطرح شد و مورد رصد و بررسی قرار گرفت.

این مسئول ابراز کرد: اعتباری پیش بینی شده برای طرح نماد از سوی وزارت سازمان اجتماعی کشور مبلغ ۴۸۵ میلیون تومان بود که تخصیص داده شد که ما امیدواریم در این میان از دستگاه‌هایی که مشارکت خوبی داشتند تقدیر شود.

وی گفت: اعتبار سازمان اجتماعی کشور در سال جاری برای طرح نماد ۸۵۶ میلیون تومان است که به تجهیزات مدارس حاشیه نشین استان نظیر تاکستان، آبیک و ناحیه یک با همکاری آموزش و پرورش اختصاص داده می‌شود که البته طبق نظرات استاندار قزوین در صورت نیاز از این اعتبار در جایگاه‌ها مهم دیگر این حوزه نیز می‌تواند استفاده شود.

کد خبر 5214937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha