۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۰۲

عضو ارشد «حماس»:

جنبش «حماس» با آتش‌بس روز پنجشنبه موافقت نکرده است

جنبش «حماس» با آتش‌بس روز پنجشنبه موافقت نکرده است

یک عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» اخبار منتشر شده در رسانه ها مبنی بر موافقت این جنبش با آتش بس روز پنجشنبه را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «عزت الرشق» عضو ارشد حماس به اخبار منتشر شده در رسانه ها پیرامون موافقت این جنبش با طرح آتش بس روز پنجشنبه واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص تأکید کرد: جنبش حماس با طرح آتش بس در روز پنجشنبه موافقت نکرده است. برخی اخبار که در این زمینه منتشر شده اند، عاری از صحت هستند. تاکنون زمان و مکانی برای آتش بس مشخص نشده است.

الرشق در ادامه گفت: تلاش ها و میانجی گری ها برای برقراری آتش بس ادامه دارد اما تاکنون اتفاق جدیدی در این زمینه رخ نداده است. مطالبات و شروط حماس برای برقراری آتش بس کاملاً واضح است.

‌گفتنی است، پیشتر برخی رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که جنبش مقاومت اسلامی حماس با طرح پیشنهادی مصر مبنی بر برقراری آتش بس طی روز پنجشنبه موافقت کرده است.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که از آغاز جنگ غزه تاکنون طی ۱۰ روز اخیر شمار شهدای این منطقه به ۲۱۸ شهید و هزار و ۵۰۸ زخمی افزایش یافته است. در میان شهدا ۶۳ کودک، ۳۷ زن و ۱۶ فرد مُسن به چشم می خورند.

کد خبر 5215653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha