۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۱۱

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد؛

اشراف قانونی پلیس در موضوع امنیت انتخابات/ برخورد با هر نوع تخلف

اشراف قانونی پلیس در موضوع امنیت انتخابات/ برخورد با هر نوع تخلف

سمنان- فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس اشراف قانونی به موضوع انتخابات دارد، گفت: این اشراف در فضای مجازی و حقیقی با قدرت وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری ظهر چهارشنبه در دیدار با آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی به اشاره به انتخابات پیش رو، بیان کرد: پلیس اشراف قانونی به موضوع انتخابات دارد و این اشراف را در فضای مجازی و حقیقی با صلابت و قدرت دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه موضوع امنیت انتخابات فقط به فضای حقیقی محدود نمی‌شود، افزود: پلیس در فضای مجازی نیز حضور و رصدی فعال دارد و امنیت را خط قرمز خود در انتخابات ٢٨ خرداد می‌داند.

فرمانده نیروی انتظامی خدمات پلیس را در کشور سالانه ٧٠ تا یک میلیون فقره برآورد کرد و گفت: در دوران کرونا پلیس مجری بیشترین مصوبات ستاد ملی بود تا جایی که روزانه حدود ١٠ هزار نفر مأموریت‌های مربوط به مصوبات ستاد کرونا را اجراکردند.

اشتری با اشاره به اعمال محدودیت‌های سفر، محدودیت فعالیت اصناف و همچنین محدودیت‌های ترافیکی و تردد را در زمره اقدامات اصلی پلیس در همراهی با ستاد کرونا دانست و تصریح کرد: پلیس در حالی تمام این مصوبات را اجرایی کرد که حتی پیش بینی اعتباری برای این منظور انجام نشده بود.

وی با بیان اینکه پلیس همپای مدافعان سلامت در یکسال و چهار ماه اخیر تلاش کرده است، گفت: ناجا در کنار شبکه بهداشت و درمان بیشترین تعداد شهید را در دفاع از سلامت تقدیم کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا علی رغم تمام کمبودها و محدودیت‌ها توانسته خوشبختانه به وظیفه خود عمل کند، تاکید کرد: تمام دستگاه‌ها در بخش‌های مختلف می‌بایست پای کار باشند تا اهداف متعالی کشور میسر شود.

اشتری با بیان اینکه استان سمنان در کشفیات به خاطر کویری بودن شرایط خاصی دارد لذا در مسیر انجام مأموریت‌ها، پلیس در سال‌های گذشته استفاده از تجهیزات علمی و مدرن را در دستور کار قرار داد، افزود: در سال‌های اخیر تجهیز استان سمنان و دیگر بخش‌های کشور به پهپاد و تجهیزات در زمره اقدامات پلیس بوده است.

کد خبر 5215894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha