۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۰۶

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

بارش‌های رگباری در شمال و غرب اصفهان پیش‌بینی می‌شود

بارش‌های رگباری در شمال و غرب اصفهان پیش‌بینی می‌شود

اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان از وقوع بارندگی در مناطق شمال و غرب استان و وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک در نیمه شرقی اصفهان در روز یکشنبه خبر داد.

حجت الله علی عسگریان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی تا اواسط هفته پیش رو، اظهار داشت: آسمان بسیاری از مناطق استان در این مدت کمی تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و در ساعات بعد از ظهر احتمال افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید وجود دارد.

وی با بیان اینکه ناپایداری‌ها در سطح استان روز یکشنبه شدت می‌یابد، افزود: بارش‌های پراکنده رگباری همراه با رعد و برق و گاهی وزش باد شدید به ویژه مناطق شمال و غرب استان را فرا می‌گیرد و بارندگی‌های روز یکشنبه در این نواحی بهتر از سایر مناطق استان است ضمن اینکه بر اثر وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در نیمه شرقی اصفهان محتمل است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی اصفهان با اشاره به کاهش یک تا ۲ درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

علی‌عسگریان اضافه کرد: آران و بیدگل با دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۶ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان تا فردا پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 5216985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha