۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۴۶

امام جمعه اسالم:

شاخصه های دولت انقلابی برای مردم تبیین و تشریح شود

شاخصه های دولت انقلابی برای مردم تبیین و تشریح شود

اسالم- امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه راهکار حل مشکلات کشور به فرموده رهبری روی کار آمدن دولت انقلابی است، گفت: شاخصه های دولت انقلابی برای مردم تبیین و تشریح شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بخش اسالم با گرامیداشت هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع به دست فرقه ضاله وهابیت، تفکرات سلفی را باطل و بر هم زننده اتحاد مسلمین دانست و گفت: اقدامات جنایتکارانه وهابیت و تفکرات سلفی لکه ننگی است که همیشه بر پیشانی مسلمین می‌ماند.

امام جمعه اسالم با اشاره به پیروزی مقاومت فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی در نبرد ۱۱ روزه غزه، گفت: امروز این جبهه مقاومت است که معادلات فلسطین را تعیین می‌کند و رژیم صهیونیستی این بار در چند عرصه مختلف نظامی، امنیتی، رسانه‌ای و بین المللی شکست خورد و اوج گیری اعتراضات داخلی مهر پایانی بر جنایات این رژیم جعلی خواهد بود.

وی در ادامه به موضوع انتشار نامه سرگشاده ائمه جمعه جمهوری اسلامی به ائمه جمعه جهان اسلام اشاره و عنوان کرد: نماز جمعه بر اساس رسالت ذاتی خود که یاور مظلومان و مستضعفان عالم خواهد بود در حمایت از فلسطین ائمه جمعه جهان اسلام را به یاری فراخواند که همچنان همگی فلسطین را به عنوان مسأله اول جهان اسلام بدانند و از آرمان‌های قدس شریف حمایت کنند.

باقری با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی فقط به دنبال سرزمین فلسطین نیست چرا که اگر فقط زمین و سرزمین مهم بود دنیا پر بود از زمین‌های مناسب برای سکونت قوم یهود است، ادامه داد: اینکه در بین شهرهای مختلف فلسطین به دنبال قدس و مسجد الاقصی است نشان می‌دهد آنها به دنبال اهداف شیطانی بزرگ‌تر جهت بازسازی معبد سلیمان و هیکل هستند.

امام جمعه اسالم با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات به تبیین و تشریح معیارهای معرفی شده از سوی مقام معظم رهبری برای علاج مشکلات کشور پرداخت و گفت: همانطور که رهبری فرمودند؛ راه علاج مشکلات کشور تشکیل دولت جوان و حزب اللهی است.

باقری افزود: جوان بودن به معنای سن پایین و نیست. بلکه یعنی دولتی سرکار بیاید که به جوانان اعتقاد داشته باشد و بتواند کار را به جوانان بسپارد و از فکر نو و اندیشه جدید در مدیریت کشور استفاده کند.

کد خبر 5217107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha