۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۳

نشست سراسری فن بازارهای منطقه ای و تخصصی برگزار شد

 نشست سراسری فن بازارهای منطقه ای و تخصصی برگزار شد

شانزدهمین نشست سراسری فن بازارهای منطقه ای و تخصصی سراسر کشور  با موضوع طرح جهش تجارت فناوری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شانزدهمین نشست سراسری فن بازارهای منطقه ای و تخصصی سراسر کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ به‌صورت حضوری و آنلاین با حضور اکبر قنبرپور معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس و رئیس شورای سیاست‌گذرای شبکه فن بازار ملی ایران، طهمورث لاهوتی، مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، صالح خالقی دبیر شبکه فن بازار ملی ایران نمایندگان فن بازار های تخصصی و منطقه ای و جمعی از فعالان اکوسیستم نواوری و فناوری کشور در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

صالح خالقی دبیر شبکه فن بازار ملی ایران با اشاره طرح جهش تجارت فناوری گفت: تاکنون در این طرح که از اردیبهشت سال ۱۳۹۹ شروع شده، ۳۴۸ میلیارد تومان گردش مالی توسط کارگزاران تجارت فناوری ایجاد شده است که نتیجه آن ۱۵۵ تعداد بهمرسانی بوده است.

وی افزود: طرح جهش تجارت فناوری به منظور افزایش مبادلات فناورانه که به تبع آن افزایش تولید خواهد بود، طرح جهش تجارت فناوری را پیش می‌برد. این شبکه با دارا بودن ۵۰ کارگزار تجارت فناوری در سطح کشور اقدام به توسعه بازار فناوری می‌ کند.

خالقی ادامه داد: این طرح شامل بازاریابی محصولات دانش‌بنیان و فناورانه (بازاریابی داخلی و بین‌المللی)، سرمایه‌گذاری روی استارت‌آپ‌ها، اختراعات و طرح‌های فناورانه و نیز رفع نیاز فناورانه صنایع است، که این همرسانی‌ها توسط کارگزاران تجارت فناوری انجام می‌شود.

به گزارش مهر، شبکه فن‌بازار ملی ایران بر اساس نقشه جامع علمی کشور و ابلاغیه‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وظیفه توسعه بازار فناوری کشور را عهده‌دار است.

کد خبر 5218654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha