۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۶

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی:

برگزاری بیش از ۲۰۰ استارتاپ در دانشگاه علمی کاربردی

برگزاری بیش از ۲۰۰ استارتاپ در دانشگاه علمی کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در دو سال اخیر بالغ بر ۲۰۰استارتاپ در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شده است و مراکز رشد در این دانشگاه توسعه خوبی داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمدحسین امید گفت: امروز دانشگاه جامع علمی کاربردی بعنوان یک دانشگاه پیشتاز در عرصه کیفیت گرایی در سطح آموزش عالی مطرح است.

وی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی متولی اصلی آموزش‌های مهارتی در حوزه مهارت‌های خاص و شغل محوراست. مأموریت و جایگاه این دانشگاه در اسناد بالادستی و مراجع ذیربط از جمله برنامه‌های جامع توسعه کشور، شورای انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی تثبیت شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی با اجرای برنامه‌های کیفی از جمله ساماندهی وضعیت رؤسای مراکز، تثبیت وضعیت مراکز، تصویب اساسنامه مراکز و ساماندهی مدرسان به وضعیت باثباتی رسیده است و می‌تواند یک حرکت جهشی را در سال جاری داشته باشد.

وی گفت: در دو سال اخیر بالغ بر دویست استارتاپ در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شده است و مراکز رشد در این دانشگاه توسعه خوبی داشته‌اند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: امروز این دانشگاه بعنوان یک دانشگاه کیفی و شاخص در آموزش‌های مهارتی مطرح است و میزان گرایش به این دانشگاه و پذیرش دانشجو در سال‌های اخیر رشد داشته است. ما باید از تمامی فرصت‌ها و امکانات برای معرفی بهتر این دانشگاه به جامعه استفاده کنیم.

امید افزود: با توجه به برنامه دانشگاه جامع علمی کاربردی که در تأمین نیازهای توسعه منطقه‌ای و ملی است، در حوزه تبلیغات نیز تمرکز ما بر تبلیغات منطقه‌ای و محلی است. ما باید با نگاه مثبت و با امیدبخشی و تلاش مضاعف مسیر پیشرفت دانشگاه را طی کنیم. در سال‌های اخیر دانشگاه توانسته خود را قوی کرده و سرمایه و توان تجهیزاتی خود را افزایش دهد. ما باید حداکثر استفاده را از ظرفیت فضای مجازی، مراکز، دانشجویان و دانش آموختگان در توسعه پذیرش و جذب در دانشگاه بکار گیریم.

کد خبر 5219304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha