۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۳۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

تجمعی در مرکز واکسیناسیون بجنورد وجود ندارد

تجمعی در مرکز واکسیناسیون بجنورد وجود ندارد

بجنورد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از عدم وجود هرگونه تجمع در مرکز واکسیناسیون بجنورد خبر داد و گفت: مراجعه کنندگان دارای شرایط دریافت واکسن، به سرعت واکسینه می‌شوند.

سید احمد هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ازدحام در مرکز تجمیعی واکسیناسیون بجنورد، اظهار کرد: ظرفیت این مرکز افزوده شده است و اکنون شاهد هیچ گونه تجمعی نیستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: اکنون هر فردی که برای واکسن مراجعه کند و دارای شرایط دریافت واکسن باشد، در کمتر از ۵ دقیقه واکسن خود را تزریق خواهد کرد.

وی افزود: با این حال در تدارک راه اندازی مرکز دیگری در بجنورد با همکاری بسیج هستیم و پس از آموزش‌های لازم یک مرکز دیگر افتتاح می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: اکنون شهرهای آشخانه، بجنورد و شیروان دارای مرکز تجمیعی تزریق واکسن هستند و در بقیه شهرها مراکز بهداشتی و درمانی این اقدام را انجام می‌دهند که هیچ گونه تراکمی مشاهده نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به احتمال آغاز واکسیناسیون گسترده، بیان داشت: پیش بینی ایجاد مراکز تجمیعی واکسیناسیون در تمام شهرها شده است تا با شروع واکسیناسیون عمومی، مشکلی وجود نداشته باشد.

کد خبر 5219468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha