۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۴۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد:

روزانه ۸۸ تن گوشت مرغ در استان یزد توزیع می شود

روزانه ۸۸ تن گوشت مرغ در استان یزد توزیع می شود

یزد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از توزیع روزانه ۸۸ تن گوشت مرغ در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا علمدار یزدی در کارگروه تنظیم بازار استان که به ریاست استاندار و دبیری سازمان صنعت، معدن وتجارت استان برگزار شد، گفت: به طور متوسط روزانه ۸۸ تن گوشت مرغ در استان توزیع می شود که این عدد در روزهای آتی نیز افزایش می یابد و هیچگونه کمبود و مشکلی در تولید و توزیع مرغ نداریم.

علمدار یزدی تصریح کرد: مقرر شد قرارگاه تولید و توزیع گوشت مرغ به صورت روزانه تشکیل جلسه داده و هر روز تصمیم‌های لازم را بگیرد. نیروی انتظامی نیز از خروج گوشت مرغ بدون مجوز از استان جلوگیری می‌کند.

وی در خصوص قیمت شن و ماسه افزود: هر تن شن و ماسه، با بررسی کمیته‌های تخصصی به قیمت ۷۰ هزار تومان برای مصرف کننده، که هر تن با کیفیت بالا و ارزش افزوده ۴۵ هزار تومان و ۲۵ هزار تومان هم به کرایه تعلق دارد مصوب شد.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان یزد همچنین از جمع بندی مشکلات و درخواست‌های دامداران یزدی و انعکاس این موارد به تهران برای اطلاع و تصمیم گیری خبر داد.

علمداریزدی با تأکید بر لزوم تمرکز بر روی بازار استان گفت: همه فعالیت تولیدکنندگان، مصرف کنندگان و شبکه‌های توزیع باید شفاف شده و جهاد کشاورزی هم بانک اطلاعات قوی را در این خصوص تهیه کرده تا ملاک همه برنامه ریزی‌ها و تصمیم گیری‌ها باشد.

کد خبر 5220082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha