۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۱۶

فرمانده سپاه خراسان شمالی:

موشک‌های نقطه زن فلسطین ناشی از فرهنگ دفاع مقدس ایران است

موشک‌های نقطه زن فلسطین ناشی از فرهنگ دفاع مقدس ایران است

بجنورد- فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: مردم فلسطین با تاسی از فرهنگ ناب دفاع مقدس در برابر هیمنه پوشالی استکبار، از جنگ با سنگ به موشک نقطه‌زن رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابوالقاسم چمن بعدازظهر سه شنبه در آئین تکریم از جانبازان و کارگران نمونه سال خراسان شمالی که در محل سالن همایش شرکت پتروشیمی استان برگزار شد، با اشاره به تلاش جبهه استکبار برای شکل‌دهی یک دنیای بدون اسلام و معنویت، اظهار داشت: دشمن حتی قبل از شروع جنگ تحمیلی به خرمشهر حمله کرده بود و آن زمان نیروهای نظامی ما انسجام امروز را نداشتند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: دلیل اصلی سقوط خرمشهر بی‌کفایتی رئیس‌جمهور وقت بود و علی‌رغم هشدارهای فرماندهان نظامی و رشید ما با دست‌آویز قرار دادن تئوری غلط دادن زمین در قبال گرفتن زمان منجر به سقوط خرمشهر عزیز شد.

وی با اشاره به مقاومت جانانه مردم در برابر لشگر تا بن دندان مسلح رژیم بعث عراق، افزود: هنگام اشغال خرمشهر صدام مست قدرت پوشالی اعطا شده از جانب استکبار ادعای شکست‌ناپذیری و تسلط کامل همیشگی بر خاک پاک ایران عزیز داشت.

سردار چمن یادآور شد: همه جنگ‌ها در ابعاد گوناگون یک هدف اصلی و غایی دارند و آن تحمیل اراده بر حریف است تا مقاصد شوم و پلید خویش را اجرایی کنند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خاطر نشان کرد: برکات دفاع مقدس در گذر اتفاقات و وقایع مختلف ملموس است.

وی در ادامه گفت: این روزها مردم فلسطین با تاسی از فرهنگ ناب دفاع مقدس در برابر هیمنه پوشالی استکبار از جنگ با سنگ به موشک نقطه‌زن رسیدند.

چمن در ادامه بیان کرد: تهاجم فرهنگی و تروریسم اقتصادی یعنی دشمن متوجه این امر شده که قدرت تقابل با ما و سربازان مکتب ثارالله در میدان جنگ سخت را ندارد.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) بیان کرد: اراده الهی مردم بر اراده پوشالی دشمنان اسلام رجحان و برتری دارد که این امر در زیر سایه ذی‌قیمت ولایت است.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی (ع) در انتها گفت: انتخابات به مانند ادای یک تکلیف شرعی است و الزاماتی دارد که یکی از این الزامات نیت قربت الله است.

کد خبر 5220615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha