۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۰۴

معاون سیاسی استاندار خوزستان:

هیچ شرکتی حق اخراج نیروهای خود را ندارد

هیچ شرکتی حق اخراج نیروهای خود را ندارد

ماهشهر- معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: در شورای تامین استان تاکید شده که هیچ شرکتی حق اخراج نیروهای خود را ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نجاتی ظهر امروز پنجشنبه در جلسه با اعضای ستاد انتخابات شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه دشمن در تلاش است مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات ۱۴۰۰ تحت الشعاع قرار دهد، تأکید کرد: اما مردم همیشه ثابت کردند که به آرمان‌های انقلاب، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری علاقه دارند و همواره تیر دشمنان را به سنگ زده‌اند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان افزود: در این راستا دستگاه‌های دولتی شرایط و تدارکات انتخابات ۱۴۰۰ را فراهم می‌کنند تا انتخابات توسط مردم برگزار شود چرا که مردم سرنوشت را تعیین می‌کنند که این نشان از مردم‌سالاری دینی در کشور دارد.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه ما برگزاری انتخابات سالم و قانونی است و اصل انتخابات بر پایه قانون استوار است، عنوان کرد: دو عامل مهم گرما و ویروس کرونا در انتخابات این دوره وجود دارد که در این راستا سیستم‌های تهویه و سرمایشی مساجد و مدارسی که به عنوان شعب اخذ رأی برگزیده شده‌اند باید با دقت بررسی شوند و با ظرفیت کامل در انتخابات مورد استفاده قرار گیرند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان اضافه کرد: برای جلوگیری از ازدحام مردم نیز تعداد شعب اخذ رأی در خوزستان ۱۲ درصد افزایش یافته و این آمادگی در استان وجود دارد که در صورت نیاز به این تعداد شعب افزوده شود؛ همچنین به دلیل شیوع ویروس کرونا اخذ اثر انگشت از رأی‌دهندگان در انتخابات امسال حذف شده و در هر شعبه، نماینده بهداشت به عنوان اعضای شعبه حضور خواهد داشت.

نجاتی اظهار کرد: بر اساس ستاد ملی کرونا و وزارت کشور ساعت انتخابات از ساعت هفت صبح تا دو بامداد خواهد بود و قرار است که شیوه‌نامه تبلیغات نامزدها در شرایط کرونا از سوی ستاد انتخابات کشور به استان‌ها ابلاغ شود که تاکنون این امر ابلاغ نشده و به محض ابلاغ، اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه عمده‌ترین بخش نارضایتی‌های اجتماعی در منطقه بحث اشتغال است، تصریح کرد: در شورای تأمین استان تأکید شده که هیچ شرکتی حق اخراج هیچ نیرویی را نخواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: به واسطه فاصله طبقاتی زیاد، خرید برای قشر ضعیف جامعه بسیار سخت است که باید نظارت دقیق بر بازار انجام و با متخلفان و گران‌فروشان برخورد شود.

افزایش بیش از ۱۰ درصد شعب اخذ رأی در ماهشهر

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر نیز در این جلسه اظهار کرد: ۲۳۴ نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر ثبت‌نام کردند که مجموع آن نسبت به دوره قبل افزایش یافته است.

فریدون بندری افزود: با بررسی صلاحیت نامزدها، ۱۹۷ نفر در حوزه انتخابیه بندر ماهشهر تأیید و نامزد شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر هستند.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر با بیان اینکه ۲۴۷ نفر نیز در انتخابات شورای اسلامی روستا کاندیدا شدند، گفت: تعداد شعبات اخذ رأی در بندر ماهشهر نسبت به دوره گذشته، ۱۰ درصد افزایش داشته و به ۱۶۰ شعبه رسیده و بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده با این افزایش ۱۰ درصدی تعداد شعبات، مشکلات در رابطه با ازدحام جمعیت حل خواهد شد.

کد خبر 5221809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha