۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۵۸

با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران؛

یادواره شهدای کرد مسلمان در سنندج برگزار شد

یادواره شهدای کرد مسلمان در سنندج برگزار شد

سنندج- مردم انقلابی سنندج در اجتماعی گسترده در جوار یادمان مقاومت و ایثار آبیدر با محکوم کردن اهانت برخی سیاسیون به ساحت مقدس شهدا، بار دیگر بر مسیر روشن شهدای کرد مسلمان تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دوشنبه شب یادواره شهدای کرد مسلمان در جوار یادمان مقاومت و ایثار مردم سنندج در کوه آبیدر این شهر برگزار شد.

این اجتماع گسترده توسط خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران این شهر و در محکوم کردن اهانت برخی سیاسیون دولت تدبیر و امید به ساحت مقدس شهدای کردستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در این مراسم از همراهی‌های صورت گرفته در برگزاری این مراسم تقدیر کرد و گفت: چند روز گذشته سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، نماد مقاومت و پایداری ایرانیان بود.

حسن عسکری افزود: ما ۶ هزار شهید در طول ۲۴ روز عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر تقدیم کردیم و این روز متعلق به ملت ایران و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت است و ورشکستگان سیاسی حق ندارند در این روز بزرگ به شهدا اهانت کنند.

یادواره پیشمرگان مسلمان کرد در سنندج برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج تصریح کرد: دستمال‌های کثیف حق ندارند که شیشه را تمیز کنند و حداقل ما بر گذشته آنها اشرافیت داریم و اگر نظام اسلامی رأفت نشان می‌دهد آنها حق ندارند سوءاستفاده کنند.

عسکری افزود: این مکان برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و ایثارگری‌های مردم کردستان ساخته شده است و آن را رها نخواهیم کرد و در ایام مختلف سال برنامه‌هایی برگزار خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: در این مکان با شهدای عزیزانمان تجدید میثاق می‌کنیم که بر راه شهدا همچون آبیدر استوار ایستاده‌ایم و حاضریم جان خود را هم فدا کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در ادامه سخنان خود گفت: در آستانه خلق یک حماسه قرار داریم لذا فردی باید انتخاب شود که هم به فکر دنیا و آخرت مردم باشد و هم دغدغه‌های آنها پیگیری کند.

یادواره پیشمرگان مسلمان کرد در سنندج برگزار شد

در ادامه این مراسم به صورت نمادین از خانواده شهید محمد امین رحمانی و شهید مسعود غمیان از فرماندهان بزرگ پیشمرگ مسلمان کرد شهرستان سنندج تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 5225273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha