۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۰۴

امیرآبادی:

مشکلات اقتصادی قطعا در دولت رئیسی حل می‌شود

مشکلات اقتصادی قطعا در دولت رئیسی حل می‌شود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: بازار، بورس و مسکن و اشتغال مسائل مهم کشور هستند که قطعا در دولت ابراهیم ر ئیسی حل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد امیرآبادی فراهانی عصر امروز در نشست اصناف حامی آیت الله رئیسی گفت: بسیاری از مشکلات امروز کشور به ساختار دولت و عدم برنامه‌ریزی درست دولت بازمی‌گردد و باعث شده که مردم در سختی باشند.

وی افزود: آنچه که می‌تواند حال مردم را خوب کند بازگرداندن امید به جامعه است تا فضای جدیدی در کشور ایجاد شود، متاسفانه عملکرد دولت در این زمان آنقدر غیرقابل دفاع بوده که مردم در حال ثانیه شماری تمام شدن فرصت دولت هستند و حق هم دارند، موضوعی مانند مرغ و تخم مرغ نباید مساله دغدغه کشور ما باشد.

نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: این وزرا شانس آوردند که ماه‌های آخر فعالیتشان در دولت به این مجلس خورد وگرنه تمام این وزرا را برکنار می‌کردیم اما مصلحت‌هایی وجود داشت که ما کوتاه آمدیم.

امیرآبادی با اشاره به حضور سید ابراهیم رئیسی در عرصه انتخابات، گفت: درخواست‌های بسیاری از او برای حضور در انتخابات صورت گرفت و تنها کسی که می‌تواند در این ایام اجماع سازی داشته باشد خود اوست، ما یک فرد قدرتمند می‌خواستیم که پشتیبانی مردمی بالایی هم داشته باشد.

وی با بیان اینکه شاهد بودیم که در بازار استقبال خوبی از او شد، افزود: مردم واقعاً گلایه‌مندند اما با او به خوبی برخورد کردند زیرا شاهد عملکرد درخشان او در قوه قضائیه بودند و مبارزه با فساد را به جد راه اندازی کرد. حضور او در دولت قطعاً امیدبخش خواهد بود، او با انتخاب سخنگوی ستاد خودش نشان داد که دولت متخصص و سالمی را راه اندازی خواهد کرد. همه فکر می‌کردند که یک فرد معروف سیاسی را روی کار خواهد آورد اما شاهد بودید که یک جوان نخبه را روی کار آورد.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: برخی حرف از مذاکره می‌زنند و می‌گویند که آنها (رقبا) نمی‌توانند با دنیا تعامل کنند، در حالی که همه می‌دانند سیاست مذاکره جای دیگری تعیین می‌شود و دولت باید مجری خوبی باشد. ما در بحث اقدام راهبردی، قانون تصویب کردیم اما آمریکایی‌ها گفتند بیایید مذاکره کنیم، اگر همین غنی سازی ۲۰ درصد نبود دولت با چه سلاحی می‌خواست مذاکره کند.

امیرآبادی فراهانی تاکید کرد: متاسفانه برخی فکر می‌کنند چون زبان انگلیسی خوب بلدند می‌توانند با دنیا تعامل کنند خیر اینگونه نیست شما باید بلد باشید درست تعامل کنید؛ بحث از موشک می‌کنند خُب موشک جنبه بازدارندگی دارد یعنی طرف با خودش فکر می‌کند اگر یک موشک بزند چه بلایی سرش خواهد آمد.

وی در پایان گفت: بحث بازار، بورس و مسکن و اشتغال مسائل مهم کشور هستند که قطعاً در دولت ابراهیم رئیسی حل خواهد شد.

در تلاش هستیم در انتخابات شوراها لیست واحد ارائه بدهیم

مجتبی توانگر نماینده مجلس نیز در این مراسم، با اشاره به حمایت اصناف از آیت الله رئیسی، گفت به دلیل آنکه موضوع کرونا مطرح است باید تولیدات محتوایی به سمت شبکه‌های اجتماعی هدایت شود و همه باید کمک کنند و نقطه نظرات آیت الله رئیسی را در این شبکه‌ها نشر دهند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات شوراها همزمان با انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: همانطور که می‌دانید شورای ائتلاف و شورای وحدت در تلاش هستیم تا با یک لیست واحد وارد انتخابات شورا شویم که ان‌شاءالله بتوانیم موانع را از سر راه شهرمان برداریم.

کد خبر 5225800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      0 0
      قطعا ؟!! مطمئنی ؟!
    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      0 0
      چقدر با اطمینان دارید حرف میزنید