۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۳۳

معاون فروش و خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان:

برق ادارات پر مصرف کهگیلویه و بویراحمد قطع می شود

برق ادارات پر مصرف کهگیلویه و بویراحمد قطع می شود

یاسوج- معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق ادارات پُر مصرف از امروز تا پایان شهریورماه جاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحسین عادلی نسب افزود: متأسفانه مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد به شکل سرسام آوری روبه افزایش بوده که در این بین ادارات نیز به شکل نگران کننده‌ای درحال افزایش مصرف برق هستند.

وی ابراز داشت: ادارات در استان کهگیلویه و بویراحمد باید تمام تلاش‌های خود را برای کاهش مصرف برق در ساعات اداری به میزان ۵۰ درصد بار مصرفی سال قبل و بعد از تایم اداری به میزان ۹۰ درصد کاهش دهند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان استان با بیان اینکه اگر ادارات نسبت به کاهش بار مصرفی خود مطابق با بار عنوان شده اقدام نکنند برق آنان از راه دور قطع خواهد شد، اظهار داشت: از مدیران ارشد سازمانی در استان مصرانه می‌خواهیم بمنظور جلوگیری از قطع برق احتمالی ادارات زیرمجموعه خود تا پایان شهریورماه جاری برنامه‌های مدیریت مصرف شأن را اجرایی و بدرستی نظارت کنند.

عادلی نسب، میزان مصرف برق در پیک بار استان کهگیلویه و بویراحمد را ۳۷۰ مگاوات ذکر و خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش دما و گرمی هوا احتمال افزایش این بار وجود داشته که می‌طلبد ادارات به نحو شایسته ای در مصرف برق خود صرفه جویی های لازم را داشته باشند.

وی افزود: مصرف برق ۱۲۴ انشعاب اداری امروز دوازدهم خرداد ماه از طریق مرکز پایش مورد بررسی قرار گرفت که تعدادی از این انشعاب‌ها به دلیل رعایت نکردن میزان مصرف مناسب و تجاوز از میزان بار مجاز اعلانی قطع شدند.

کد خبر 5226698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha