۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۰۱

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلستان:

حضور حداکثری ضامن امنیت پایدار و آرامش در جامعه است

حضور حداکثری ضامن امنیت پایدار و آرامش در جامعه است

گرگان- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان گفت: حضور حداکثری ضامن امنیت پایدار و آرامش در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رعایتی شامگاه چهارشنبه در همایش تبیین اندیشه امامین انقلاب در مسجد جامع گرگان اظهارکرد: به ۱۴ خرداد نزدیک شده ایم و وصیت نامه امام (ره) می تواند برای ما راه گشا باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان افزود: امام راحل همواره تأکید داشتند که این انقلاب، اسلامی است و اصل ما اصل اسلام است لذا ما باید خدا محور نه کدخدا محور باشیم.

رعایتی بیان کرد: ان شاءالله ما با حضور حداکثری مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی خواهیم زد، اتنخابات و حضور حداکثری ضامن امنیت پایدار و آرامش در جامعه است.

وی ادامه داد: مردم سوریه در انتخابات اخیر نشان دادند سیاست های دولت حاکم را قبول دارند به همین دلیل بیش از ۹۵ درصد به رئیس‌جمهور منتخب خود بشاراسد رای دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان گفت: آحاد مردم را به حضور حداکثری در پای صندوق های رای دعوت می کنم امیدواریم با انتخاب فرد اصلح دل امامین انقلاب را شاد و دشمنان را ناامید کنیم.

کد خبر 5226940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • 000 IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      0 0
      امنیت پایدار و آرامش در جامعه خیلی خوبه .. فقط راه و برعکس دارین نشون میدیدن اول باید امنیت پایدار و آرامش در جامعه ایجاد کنید سارا خودش میات