۱۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۸

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

فردی پایبند به قانون اساسی برای ریاست جمهوری انتخاب شود

فردی پایبند به قانون اساسی برای ریاست جمهوری  انتخاب شود

خوانسار- رئیس مجمع نمایندگان اصفهان گفت: در برهه حساس انقلاب قرار داریم و باید فردی برای ریاست جمهوری انتخاب شود که دلسوز و امین مردم و پایبند به قانون اساسی باشد و از حقوق ملت دفاع کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مسعود خاتمی شامگاه جمعه در جمع مردم خوانسار با گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: یکی از اهداف انقلاب امام دفاع از مستضعفان و زاغه نشینان و استقلال ایرانی بود.

وی افزود: اساس انقلاب بر پایه خدمت به مستضعفان بنا شده است و مشی اشرافیت گری برای انقلاب آفت است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه ۱۵ خرداد نقطه عطفی در پیروزی انقلاب بود و این انقلاب اصولی دارد که هر فردی باید به آن پایبند باشد، تأکید کرد: اگر در حفظ انقلاب کوتاهی کنیم به اصول انقلاب و آرمان‌های نظام خیانت کردیم.

سفارش امام این بود که نگذاریم انقلاب به دست نااهلان بیافتد

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) سفارش کرد که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و لیبرال‌ها بیفتد، افزود: فردی که روحیه انقلابی و اعتقادی به اصول امام ندارد و خوی استکباری و لیبرال دارد نااهل است چون سر اصول امام و انقلاب معامله می‌کند که در این هشت سال دیدید که با یک دیپلماسی وادادگی چه بر سر اقتصاد کشور آورده اند.

وی گفت: هشت سال استقلال و پیشرفت اقتصاد کشور را در گرو مذاکره با آمریکا گذاشتند و هنوز نیز در حرف‌های رئیس جمهور وادادگی شنیده می‌شود اما دیگر این حنا رنگی ندارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: وظیفه ما انتخاب فردی اصلح است که روحیه مبارزه با ظلم ستیزی دارد، در برهه حساس انقلاب قرار داریم و فردی برای رئیس جمهور ایران انتخاب شود که دلسوز و امین مردم و پایبند به قانون اساسی باشد و از حقوق ملت دفاع کند.

کد خبر 5227835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
      0 0
      ریاست جمهوری پست و مقام دنیاست.رزق و روزی با خداوند یکتای قادر و قاهر هست. امید مردم فقط باید به خدا باشه و بس.