۱۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۲۳

امام‌جمعه بویین میاندشت:

مردم مسئولان انقلابی و عدالت خواه را برای کشور برگزینند

مردم مسئولان انقلابی و عدالت خواه را برای کشور برگزینند

بویین میاندشت- امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: مردم باید با تحقیقات کافی در انتخابات ۱۴۰۰ افرادی را برای ریاست جمهوری و مسند شوراها برگزینند که انقلابی،عدالت خواه و ظلم ستیز باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن اسکندری عصر شنبه در اجتماعی مردمی در بویین میاندشت با گرامیداشت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد و تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع)، اظهار داشت: امام خمینی (ره) دارای سلوک اجتماعی، و شخصیتی بی‌نظیری بود که توانست بشریت را به سمت آرمان‌های الهی حرکت دهد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور ایران اسلامی باید فردی باشد که الگوی دولت‌های جهان شود، گفت: اگر بخواهیم سلوک اجتماعی داشته باشیم باید فردی را در انتخابات ۱۴۰۰ انتخاب کنیم که فکرش سکولار نباشد چون با دیدگاه غربی و تفکر لیبرالی کشور به استقلال نخواهد رسید.

امام‌جمعه بوئین میاندشت خاطرنشان کرد: تنها راه نجات اقتصادی کشور حرکت در مسیری است که امام خمینی (ره) ترسیم کرد و یکی از ویژگی مهم رئیس جمهور آینده ایران اسلامی باید عمل به همین سیره و روش باشد.

اعتماد به مردم بزرگترین شاخصه امام خمینی بود

وی تصریح کرد: اعتماد به مردم بزرگترین شاخصه امام خمینی (ره) بود چون باور داشت مشکلات کشور به دست مردم حل شدنی است نه با نگاه به غرب و لیبرال‌ها که موجب خفت و خواری ملت می‌شود.

حجت‌الاسلام اسکندری با بیان اینکه دشمن به دنبال مأیوس کردن مردم است که در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت نکنند، گفت: شرکت در انتخابات نشان دهنده بصیرت مردم است و در این عرصه سیاسی باید فردی انقلابی و عدالت خواه و ظلم ستیز انتخاب شود.

کد خبر 5228132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha