۱۶ خرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۲۹

زاکانی:

تحریم‌ها را می‌توان بی‌اثر کرد/ انتظارم از مناظره بیشتر ازاین بود

تحریم‌ها را می‌توان بی‌اثر کرد/ انتظارم از مناظره بیشتر ازاین بود

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه انتظارم از اولین مناظره خیلی بیشتر از این بود،گفت: فکر می‌کردم که در مناظره آمدیم که بحث‌های اقتصادی با هم بکنیم و مدل فعالیت خود را ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه ضبط برنامه انتخاباتی در رسانه ملی اظهار کرد: انتظارم از اولین مناظره خیلی بیشتر از این بود و به هیچ وجه فکر نمی‌کردم سطح برخی از آقایان این است که بی‌توجه به بینندگان مناظره و سوالات باشند و یکسری حرف‌ها را تکرار کنند و بروند.

وی تاکید کرد: من فکر می‌کردم که در مناظره آمدیم که بحث‌های اقتصادی با هم بکنیم و مدل‌های فعالیت و تلاش خود را ارائه دهیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر اینکه اقتصاد ایران کاملاً وابسته به نفت است، افزود: ما می‌توانیم مسیری را برویم که هیچ وابستگی به نفت نداشته باشیم. نفت در تحریم است اما ما بالغ بر یک میلیون بشکه نفت و میعانات گازی می‌فروشیم و اساساً این تحریم نه تٍرک بلکه آسیب جدی خورده است.

زاکانی گفت: تحریم را نمی‌توان با آمریکا برداشت بلکه تحریم را با بی‌اثر کردن و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی می‌توان حذف کرد.

کد خبر 5228648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عبدالله IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      0 0
      آیا آقای رئيسي می دانند برای همین بازی های آنلاین روزانه چقدر ارز و پول بیت المال به هدر می رود آیا ایشان می‌دانند چقدر سطح مطالعه و نشاط جوانان به خاطر همین بازی های کامپیوتری کاهش یافته، آیا ایشان از درد ایتام خبر دارند، آیا ایشان روزی ، سر سفره کودکان کار نشسته اند، آیا از درد کارگران روز مزد که
      • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
        0 0
        بله آقای رئیسی قطعا بیشتر از برخی مسوولین رده بالای دولتی و برخی کاندیداها از درد محرومین خبر دارند. ایشان روحیه جهادی و ضد ظلم و فساد دارند. دنبال عدالت هستند.