سخنگوی جنبش حماس:

مسأله اسرای فلسطینی در رأس اولویت‌های «حماس» قرار دارد

مسأله اسرای فلسطینی در رأس اولویت‌های «حماس» قرار دارد

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی تأکید کرد که رسیدگی به مسأله اسرای فلسطینی در رأس اولویت های این جنبش قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس سخنانی را در خصوص مسأله اسرای فلسطین مطرح و بر پایبندی جنبش متبوعش در رسیدگی به وضعیت آنها تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در این خصوص تصریح کرد: مسأله اسرای فلسطینی همچنان در رأس اولویت های جنبش حماس قرار دارد و رهبران سیاسی و نظامی حماس به این مسأله رسیدگی می کنند.

این عضو جنبش حماس افزود: آزادی اسرای فلسطینی از بند رژیم صهیونیستی یک مسأله محوری برای حماس محسوب می شود. حماس به مبارزات خود برای آزادی تمامی اسراء از زندان های رژیم صهیونیستی ادامه می دهد.

پیشتر «یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه در سخنانی گفته بود که جنبش متبوعش به ادامه مبارزه برای آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی پایبند است.

سنوار در جریان دیدار با خانواده یکی از فرماندهان اسیر گردان‌های قسام در شهر خان یونس، تأکید کرد: از دیدگاه ما مسأله اسرا یک مسأله کاملاً عادلانه است. ما هیچگاه از مبارزه برای آزادسازی اسرا دست نمی کشیم.

گفتنی است، جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکنون بارها و در مناسبت های مختلف بر لزوم آزادی هرچه سریعتر اسرای فلسطینی تأکید کرده است. این جنبش اعلام کرده است که صهیونیستها عامل شکست مذاکرات غیرمستقیم درباره فرایند مبادله اسرا هستند.

کد خبر 5228991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha