۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۱۲

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی:

انتخاب اصلح تحول در وضعیت اقتصادی کشور می‌آفریند

انتخاب اصلح تحول در وضعیت اقتصادی کشور می‌آفریند

اصفهان - رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گفت:مردم باید برای تحول وضع موجود پرشور در صحنه انتخابات حاضر شوند چراکه این توان را دارند که در مدت باقی مانده به تحقیق در ارتباط با فرد اصلح بپردازند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد حسینی در همایش بزرگ اقشار و گروه‌های حامی ایشان با اشاره به اینکه مردم باید مجاب شوند که به فرد اصلح رأی دهند، اظهار داشت: رسانه‌های بیگانه همه بسیج شدند تا مردم را از رأی دادن ناامید کنند و اگر حضور مردم کم باشد با توسل به این بهانه که رئیس جمهوری با رأی حداقلی انتخاب شده، دم از رفراندوم بزنند تا مشروعیت نظام را زیر سوال ببرند.

وی گفت: ما باید تلاش کنیم جمع قابل توجه مردم را به حضور در انتخابات و رأی‌گیری دعوت نمائیم و با پشتوانه قوی انتخابی درست انجام دهیم.

رئیس کمیته دانشگاهیان ستاد کل انتخابات حجت الاسلام رئیسی افزود: اگر کسی بر رأس قوه مجریه بیاید که باکفایت و باایمان و انقلابی باشد بسیار خوب است چراکه هنوز هستند کسانی که روحیه دوران جنگ را دارند به ویژه اصفهانی‌ها که پیشگام در این عرصه‌ها بدون چشم داشت فعالیت می‌کردند.

حسینی بیان داشت: بیشترین ضربه‌ای که در این دولت به ما وارد شد این بود که افرادی که مشغول فعالیت حوزه خصوصی بودند وارد دولت شدند و اگر می‌خواستند تصمیمی بگیرند دچار تضاد منافع می‌شدند؛ امام خمینی (ره) فرمودند «اگر در دولت و مجلس سرمایه‌داران حضور پیدا کنند کشور دچار آسیب می‌شود» که این امر را به چشم دیدیم.

مردم برای تغییر وضع موجود پرشور وارد صحنه انتخابات شوند

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: مردم باید برای تحول و گفتن نه به وضع موجود در صحنه انتخابات حاضر شوند چراکه مردم این توان را دارند که در مدت باقی مانده تمام وقت به موضوع انتخابات و انتخاب اصلح بپردازند.

حسینی با بیان اینکه در انتخابات گذشته مردم ایران مغلوب تبلیغات انتخاباتی شدند، گفت: امیدوار هستیم شخصیتی ارزشی با تیمی قدرتمند دولت آینده را در دست بگیرد و نباید فراموش کنیم که امام خمینی (ره) فرمودند در کشور امام زمان (عج) بن بستی وجود ندارد.

باید تلاش کنیم تجربه‌های تلخ گذشته تکرار نشود

وی با اشاره به صحبتی از حجت الاسلام رئیسی مبنی بر اینکه «انتخابات تمام می‌شود اما ما در محضر خدا هستیم و باید پاسخگو باشیم»، ادامه داد: باید تا آخرین لحظه تلاش کنیم تا تجربه‌های گذشته تکرار نشود و خود را به ستادهای انتخاباتی محدود نکنیم؛ هرکس به تنهایی باید مبلغ حضور و انتخاب نامزد اصلح باشد.

حسینی خاطرنشان کرد: چقدر رهبر مقتدر انقلاب باید خون دل بخورد از دولت‌هایی که همتی برای رفع مشکلات کشور ندارند؛ امروز باید بدانیم نگاه خارج از کشور و آزادگان جهان نیز به انتخابات کشور ما هست و اگر ما قوی باشیم بر قدرت گروه‌هایی چون مردم غزه نیز افزوده می‌شود.

وی افزود: باید از حریم ایران حفاظت کنیم، به ائمه اطهار متوسل شویم و پیمان ببندیم که کوتاهی نخواهیم کرد و صادقانه امکانات را بسیج کرده تا انتخابات خوبی را برگزار و بعد از آن تلاش برای ایجاد عزت و سربلندی کشور را شروع کنیم.

وی با اشاره به برخی صحبت‌ها در ارتباط با مدرک آقای رئیسی در مناظره ابراز کرد: آقای رئیسی سال‌هاست عضو مجلس خبرگان است و مقام معظم رهبری برای ایشان از واژه فقیه استفاده نموده‌اند و در این ارتباط فرمودند که «اینجانب برای تحقق مسئله حیاتی قوه قضائیه ایشان را برگزیدم و از طرفی در کنار فقاهت از تحصیلات حقوقی و دانش و تجربه در عرصه قضائی و حقوق حجت الاسلام رئیسی اطلاع دارم».

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی و رئیس کمیته دانشگاهیان ستاد کل انتخابات حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: حجت الاسلام رئیسی صبر و بردباری دارند اما عده‌ای در مناظرات می‌خواهند ایشان را عصبانی کنند تا بگویند شخصیت وی نیز مانند دیگران است اما ما عقیده داریم که باید با سعه صدر و بردباری به روش انبیا با مردم برخورد کنیم.

کد خبر 5229364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha