الجمهوریه بررسی کرد؛

همه مسیرها به سمت تفاهم میان عون و حریری مسدود است

همه مسیرها به سمت تفاهم میان عون و حریری مسدود است

یک رسانه لبنانی در تشریح اوضاع و تحولات مربوط به تشکیل کابینه این کشور از دور باطلی که جریان دارد و هیچ امیدی برای تفاهم میان عون و حریری وجود ندارد، پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه الجمهوریه لبنان با اشاره به آخرین تحولات مربوط به روند تشکیل کابینه این کشور نوشت: همه مسیرها برای دست یابی به تفاهم میان میشل عون رئیس جمهور و سعد حریری نخست وزیر مامور تشکیل کابینه لبنان، مسدود است.

رسانه لبنانی در ادامه آورده است: روند تماس های دولتی همچنان در یک دور باطل در حال چرخیدن است و گرفتار همان شرایطی است که امکان دستیابی به تفاهم را غیرممکن می کند.

این روزنامه می نویسد: تماس ها برای تشکیل دولت به نحوی است که وجود نوعی تمایل پنهان برای بستن درهای منتهی به گشایش و در نتیجه باقی ماندن وضعیت دولت به همان شکل بحرانی و بی فایده را تایید می کند.

به نوشته این روزنامه، در همین راستا منابع آگاه از حال و هوای تماس های جاری برای تشکیل دولت، فاش کرده اند که همه راههای منتهی به ایجاد تفاهم بین میشل عون رئیس جمهوری و سعد الحریری نخست وزیر مکلف همچنان به طور کامل مسدود است و به نظر می رسد هیچ نیتی نزد هیچ یک از آن دو برای چنین تفاهمی وجود ندارد.

الجمهوریه در ادامه نوشت: روشن است که طرح ابتکاری نبیه بری برای حل و فصل بحران دولت در لبنان با بازی تلف کردن عمدی وقت روبروست و این در حالی است که وضعیت لبنان در شرایطی است که هیچ مجالی برای وقت تلف کردن وجود ندارد.

کد خبر 5230146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha