۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۰۱

فرماندار صومعه سرا تاکید کرد:

حضور و مشارکت مردم در انتخابات به منزله پشتیبانی نظام است

حضور و مشارکت مردم در انتخابات به منزله پشتیبانی نظام است

صومعه سرا- فرماندار صومعه سرا با تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: حضور گسترده و مشارکت مردم در انتخابات به منزله پشتیبانی نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال سید محمدی عصر چهارشنبه در نشست خبری با اشاره به در پیش بودن مهم‌ترین رویداد سیاسی و اجتماعی کشور، اظهار کرد: انتخابات در شرایط فعلی جامعه یک حرکت بزرگ بوده و همه دنیا به این انتخابات چشم دوخته‌اند.

وی تأکید کرد: به اندازه حضور گسترده و مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، به منزله پشتیبانی از کشور و نظام ونشان دهنده اقتدار ملی در عرصه‌های مختلف بین المللی است.

سید محمدی بیان کرد: مشارکت در انتخابات امر کوچکی نیست و برای شرکت در این حرکت بزرگ ملی همه به پای صندوق‌های رأی خواهیم رفت.

وی به نقش مهم رسانه‌ها در امید آفرینی و مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و افزود: به عنوان متولیان و گروه‌های مرجع صاحب قلم و فکر و اندیشه باید امید را در جامعه زنده نگه داریم.

فرماندار صومعه سرا گفت: همراهی و همگامی همه آحاد جامعه در انتخابات ملی و میهنی سبب حماسه بزرگ و بیمه کشور خواهد شد.

سید محمدی در ادامه افزود: همه ارکان انتخابات اعم از هیأت اجرایی و نظارت و دستگاهی امنیتی و نیروهای بازرسی به عنوان تشکیل دهنده تیم انتخابات هر یک در جایگاه خودشان وظایفی را برای برگزاری انتخابات سالم و آرام در روز ۲۸ خرداد انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات موظف به رعایت قانون انتخابات هستیم، افزود: تکلیف ما انجام وظیفه است و نتیجه آرای اذعان مردم و باید در حفظ و نگهداری امانت مردم کوشا باشیم.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به پیش بینی ۲۲۰ شعبه اخذ رأی در این شهرستان، گفت: پنج هزار نفر در برگزاری انتخابات مشارکت می‌کنند.

سید محمدی تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل تبلیغات انتخابات ۱۴۰۰، چنانچه نامزدها و یا رؤسای ستاد آنها قصد دایر نمودن ستاد انتخاباتی و یا برگزاری تجمع و سخنرانی عمومی در شهرستان دارند، باید طی مکاتبه‌ای درخواست خود را به فرمانداری اعلام و پس از اخذ مجوزها لازم از نسبت به این امر اقدام کنند.

گفتنی است آئین افتتاح و تأسیس بخشداری‌های طاهرگوراب و ضیابر، همچنین آئین عملیات اجرای کلنگ زنی تصفیه خانه بزرگ شهر صومعه سرا با اعتبار ۱۰۳ میلیارد تومان و پست ۶۳ کیلوولت ضیابر با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان، با حضور معاون رئیس جمهور، و میهمانان استانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5231280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha