۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۰

رئیس شورای وحدت استان مرکزی:

منتخبین مردم باید پاسخگویی را سر لوحه کار خویش قرار دهند

منتخبین مردم باید پاسخگویی را سر لوحه کار خویش قرار دهند

اراک- رئیس شورای وحدت استان مرکزی گفت: منتخبین مردم باید پاسخگویی را سرلوحه کار خویش قرار دهند و نباید پس از کسب آرا مردم را فراموش کنند و ارتباط بدون واسطه خود با مردم را قطع کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام عادل خجسته‌پور شامگاه پنجشنبه در مراسم معرفی فهرست شورای وحدت استان مرکزی برای انتخابات شورای شهر اراک اظهار کرد: شناسایی و انتخاب افراد حاضر در لیست شورای شهر اراک براساس بررسی سوابق، بیان دیدگاه و برنامه‌ها و مصاحبه علمی از سوی این شورا انتخاب شده‌اند.

وی اوامه داد: شورای وحدت بدون هیچ چشمداشتی پای کار این افراد آمده است اما از آنجایی که احزاب و تشکلهای سیاسی باید پاسخگویی انتخاب و حمایت خود از افراد باشند وظیفه خود می‌دانیم پیگیر مطالبات شهر و شهروندان از منتخبین مردم در شورا باشیم.

رئیس شورای وحدت استان مرکزی بیان کرد: انتظار داریم که نامزدهای حاضر در فهرست شورای وحدت از تلاش و مشورت با اهل فن دریغ نکنند و بخاطر مردم و حل مشکلات شهر تلاش و ایثار کنند چراکه امروز نگاه مردم و انتظارشان از مسئولان حل مشکلات و پیگیری گره گشایی از گرفتاری آنها است.

خجسته‌پور عنوان کرد: منتخبین مردم در شوراهای شهر باید پاسخگویی را سر لوحه کار خویش قرار دهند و نباید پس از کسب آرا مردم را فراموش کنند و ارتباط بدون واسطه خود با مردم را قطع کنند.

اجازه ندهیم اختلاف و دودستگی در جبهه انقلاب شکل بگیرد

نایب رئیس شورای وحدت استان مرکزی نیز در این نشست گفت: تنها راه حل مشکلات وحدت و انسجام است پس باید برای خدمت به مردم کمر همت بست و اجازه ندهیم اختلاف و دودستگی در جبهه انقلاب شکل بگیرد.

وی بیان کرد: انتظار از جریان انقلابی وحدت و همدلی است، مردم انتظار کار و تلاش دارند پس باید با کار همدلانه برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم.

رضا عزیزآبادی افزود: ما تمام تلاش خود را برای معرفی افراد اصلح به مردم به کار بسته‌ایم اما انتظار هم داریم تا این افراد در صورت کسب رأی با همین وحدت و انسجام در راستای حل مشکل مردم استوار و با برنامه کار کنند.

شناسایی و انتخاب افراد در یک فرایند علمی و ساختارمند انجام شده است

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت استان مرکزی نیز در این نشست با اشاره به فعالیت شورای وحدت استان در روند معرفی نامزدهای انتخابات شورای شهر اراک اظهار کرد: شورای وحدت استان مرکزی در یک فرایند علمی و ساختارمند افرادی را برای شوراهای اسلامی شناسایی و معرفی کرده است.

وی افزود: شورای وحدت استان مرکزی با وجود مشکلات توانست با تلاش شبانه‌روزی و جلسات پرتعداد در طول ماه‌های اخیر گذشته افرادی کارآمد و متخصص را از بین افراد ارزشمند و سرمایه‌های ماندگار به مرحله نهایی شورای شهر اراک برای انتخابات پیش‌رو برساند.

رضا فتح آبادی افزود: معضلات شهری، محیط زیست، هویت شهری و اصالت ایرانی- اسلامی، اصول مدیریت شهری نوین، توجه ویژه به مناطق مستضعف‌نشین و حاشیه‌نشین و برنامه برای مناطق کم‌برخوردار شهری از سرفصل‌های مورد تاکید ما و منتخبین حاضر در فهرست شورای وحدت است.

کد خبر 5232034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha