۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۲۸

مرضیه هاشمی:

مشارکت در انتخابات یک پیغام محکم برای دشمن است

مشارکت در انتخابات یک پیغام محکم برای دشمن است

کرج - مجری Press tv گفت: رأی دادن یک پیغام محکم برای دشمن است، چراکه دشمنان با تبلیغات خود مردم را به عدم مشارکت در انتخابات تشویق می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرضیه هاشمی شامگاه جمعه در حاشیه برنامه دختران رأی اولی استان البرز در ورزشگاه باغستان کرج با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات هستیم، اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی برای ملت ایران است.

وی با بیان اینکه رأی دادن یک پیغام محکم برای دشمن است، تصریح کرد: به دلیل اینکه دشمنان با تبلیغات خود مردم را به عدم مشارکت در انتخابات تشویق می‌کنند.

خبرنگار و مجری Press tv بیان کرد: دشمنان نظام عنوان می‌کنند که مشارکت مردم در انتخابات فایده‌ای ندارد، اگر فایده ندارد، چرا مردم را به عدم مشارکت در انتخابات تشویق می‌کنید؟ بنابراین بگذارید مردم در انتخاب مشارکت داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: مردم با مطالعه درست فرد محکم، دیندار و شجاع را انتخاب کنند و برای پیروزی انقلاب، حرکت مقاومت و ظهور امام زمان (عج) دعا می‌کنیم.

هاشمی با اشاره به تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، گفت: از نظر دین مبین اسلام زنان از ارزش والایی برخوردار هستند و بسیار تعجب می‌کنم که علیه زنان و دختران مسلمان جریان سازی می‌کنند و عنوان می‌کنند که زیر ظلم هستند.

وی اظهار کرد: بازی رسانه‌ای بین‌المللی یک بازی کثیف است و دشمنان هزینه بالایی برای شست و شوی مغزی جوانان و کم رنگ کردن ارزش‌ها پرداخت می‌کنند.

خبرنگار و مجری Press tv بیان کرد: به جوانان کشور افتخار می‌کنم، امیدوارم جوانان ارزش خود، سرزمین، جمهوری اسلامی و این انقلاب را بدانند.

وی با بیان اینکه در آمریکا دو سال درباره دین اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) مطالعه کردم، متذکر شد: ما الگوهای فراوانی مانند حضرت زینب (س) داریم و باید هدف مان در این زمینه مشخص کنیم.

مرضیه هاشمی با نام اصلی ملانی ایوت در آمریکا به دنیا آمد او اکنون مجری پرس تی وی، شبکه انگلیسی زبان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است و در سن ۲۲ سالگی با شنیدن خبر پیروزی انقلاب اسلامی پس از دو سال تحقیق و بررسی درباره اسلام به دین مبین اسلام مشرف و مسلمان شد.

کد خبر 5232375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha