۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان:

دغدغه ای در زمینه تعرفه در کرمان نداریم

دغدغه ای در زمینه تعرفه در کرمان نداریم

کرمان-رئیس ستاد انتخابات کرمان تعداد واجدان شرایط رأی در کرمان را ۲میلیون و ۱۹۷هزار و ۵۷۲نفر اعلام کرد و گفت:۵۰۰ هزار برگ تعرفه مازاد داریم و در این زمینه دغدغه خاصی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق بصیری صبح جمعه در ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به اینکه تاکنون در بحث انتخابات و رأی گیری مشکلی گزارش نشده است، بیان داشت: در آغاز رأی گیری ۲۰ شعبه آفلاین داشته‌ایم که دلیل آن پیگیری وصول کد استعلامی و مشکل صعب العبوری مسیر بوده است.

وی اظهار کرد: به صورت لحظه‌ای تعداد رأی دهندگان در حال بالا رفتن است، بیان داشت: ۲ میلیون و ۱۹۷ هزار و ۵۷۲ نفر واجد رأی در استان داریم و خوشبختانه ۵۰۰ هزار برگ تعرفه مازاد بر تعداد رأی دهندگان استان داریم لذا در این زمینه دغدغه خاصی وجود ندارد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: خبرهایی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، قابل استناد نیست و باید اطلاعات را از ستاد انتخابات دریافت کرد.

بصیری بیان کرد: بعد از اتمام تبلیغ انتخابات، نباید تبلیغاتی انجام شود و در صورت اعلام شکایت به آنها رسیدگی می‌شود.

حمید شمس الدینی مدیرکل امنیتی استانداری کرمان در ادامه این جلسه گفت: ۲ بالگرد در هوانیروز کرمان و فرودگاه جیرفت مستقر شده است و در صورت نیاز برای حضور بالگرد آماده حضور در مناطق صعب العبور باشند.

کد خبر 5237731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha