۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۱

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

انتخابات تجلی اراده و اقتدار مردم است/ برخورد با تخلفات انتخاباتی

انتخابات تجلی اراده و اقتدار مردم است/ برخورد با تخلفات انتخاباتی

خرم‌آباد- رئیس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه انتخابات تجلی اراده و اقتدار ملت اسلامی است، گفت: با تخلفات و جرایم انتخاباتی در استان برخورد قاطع می‌شود.

محمد رزم در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده امنیتی و قضائی لازم برای برگزاری انتخابات در لرستان اظهار داشت: تشکیل ستاد پیشگیری و استقرار ۲۵ شعبه رسیدگی به جرایم انتخاباتی از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی عنوان کرد: نظام سیاسی در جمهوری اسلامی ایران به شکل جمهوری اسلامی است و با خواست مردم شکل گرفته است.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه مردم در سرنوشت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خودشان دخالت دارند و این حکومت در حقیقت توسط خود مردم اداره می‌شود افزود: انتخابات تجلی اراده و اقتدار ملت اسلامی است.

رزم با تاکید بر اینکه قطعاً انتخابات در کمال امنیت، آسایش و آرامش در لرستان برگزار می‌شود گفت: انتخاباتی بدون حاشیه در استان امیدواریم داشته باشیم و خدایی ناکرده درگیری هواداران بعضی از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: ستادهای ملی و استانی برای پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی تشکیل شده و وظایف این ستادها نیز پایش، رصد مداوم و مستمر اقدامات و فعالیت‌های انتخاباتی با رویکرد و هدف پیشگیرانه، انعکاس رسمی اقدامات مجرمانه، ارشاد و راهبری ستادهای استانی و… است.

رئیس کل دادگستری لرستان افزود: در سطح استان ۲۵ شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی تشکیل شده، در مرکز استان شعبه اول دادیاری، شعبه هشتم بازپرسی، شعبه ۱۰۷ دادگاه کیفری دو و شعبه هشتم دادگاه تجدید نظر را به بحث رسیدگی به تخلفات انتخاباتی اختصاص داده‌ایم.

کد خبر 5237782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha