۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۳۸

نماینده ولی فقیه در همدان:

حضور مردم در انتخابات چشم گیر است

حضور مردم در انتخابات چشم گیر است

همدان_نماینده ولی فقیه در همدان گفت:مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند،دولت هر چه قدر پشتوانه مردمی قوی‌تری داشته باشد بهتر می‌تواند مطالبات مردم را پاسخ دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در دیدار از ستاد انتخابات استان همدان اظهار کرد: از ستاد انتخابات و استاندار محترم بابت روند خوب انتخابات تشکر می‌کنم، روند کارها به خوبی پیش می‌رود و مشکل خاصی وجود ندارد و حضور مردم در بعضی از شعبه‌هایی که حضور داشتم چشمگیر بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه نوع انعکاس اخبار اصحاب رسانه می‌تواند مردم را تشویق به حضور بیشتر کند، ادامه داد: حضور مردم در صحنه انتخابات از جنس کار شهید سلیمانی است.

شعبانی موثقی با بیان اینکه شهروندی که رأی می‌دهد در تقویت امنیت و قدرت دیپلماسی یک قدم بر می‌دارد و باز دارندگی کشور ما را بالا می‌برد، افزود: اگر مردم آرای بیشتری داشته باشند دولت بیشتر احساس مسئولیت می‌کند و هر چه قدر پشتوانه مردمی قوی‌تری داشته باشد بهتر می‌تواند مطالبات مردم را پاسخ دهد.

وی رأی ندادن را راه حل ندانست و گفت: بنابراین امیدواریم مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند، البته ممکن است بعضی از مردم رأی ندهند ولی رأی ندادن مردم ارتباطی به رسانه‌های دشمن ندارد، غالب مردم در آمارها و رصدها به دلیل مسائل اقتصادی رأی نمی‌دهند.

شعبانی موثقی تصریح کرد: ملت ما یک ملت مستقل هست و منفعل در برابر دشمن نیست، البته یک عده کمی تحت تأثیر رسانه دشمن هستند ولی اغلب مردم ما با بصیرت و مستقل عمل می‌کنند.

کد خبر 5237806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha