۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۳

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

انتخابات تکلیف و حق شرعی مردم برای تعیین سرنوشت کشور است

 انتخابات تکلیف و حق شرعی مردم برای تعیین سرنوشت کشور است

اراک- نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: انتخاب آگاهانه و حضور پرشور در صحنه انتخابات، تکلیف و حق شرعی مردم برای تعیین سرنوشت کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح جمعه با حضور در پای صندوق اخذ رأی شعبه سیار ۲۶۴، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور و حماسه آفرینی مردم در صحنه انتخابات اقتدار نظام اسلامی و استحکام کشور را در مقابل استکبار جهانی به دنبال دارد.

وی افزود: شرکت در انتخابات تکلیف و حق شرعی مردم است و رهبر انقلاب نیز بر این موضوع تأکید دارند و مردم نیز با لبیک به ندای مقام معظم رهبری از ساعات ابتدایی رأی گیری حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی دارند و با مشارکت خود در انتخابات سیلی محکمی به صورت دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: انتخابات در پیشبرد امور جامعه و تعیین خادمان نظام اسلامی نقش محوری داشته و فرصتی برای سهیم شدن مردم در تصمیم‌سازی کلان کشور و تعیین سرنوشت کشور است.

وی عنوان کرد: مردم با حضور معنادار خود در شعب رأی گیری بار دیگر برگ زرینی را در تاریخ انقلاب رقم می‌زنند و امید می‌رود که بتوان با همت بلند بر نواقص و ضعف‌ها پیروز شد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تاکید کرد: حضور گسترده مردم دشمن شناس ایران نشان دهنده صیانت مردم از راه امام راحل و پاسداری از خون شهدا و وحدت ملی و انسجام اسلامی است.

وی بیان کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارد که با همت بلند مردم و تلاش مضاعف و هماهنگی سه قوه با یکدیگر و به کار گیری نیروهای توانمند، کاردان، باتقوا و پاکدست از سوی دولت آینده حل می‌شوند.

امام جمعه اراک تصریح کرد: پیاده‌سازی الگوی اقتصاد مقاومتی راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی است و در مقابله با مشکلات اقتصادی هم مانند صحنه مقابله با ویروس منحوس کرونا با تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی پیروز می‌شویم.

کد خبر 5237838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha