۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۳۲

امام جمعه اهل سنت ارومیه؛

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه یاس دشمنان را فراهم می کند

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه یاس دشمنان را فراهم می کند

ارومیه – امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و ملی است مردم سعی کنند شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

ماموستا مامد کلشی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه حضور در محل اخذ رأی مستقر در مسجد امام شافعی (ره) ارومیه پس از انداختن رأی به صندوق رأی اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث می‌شود تا شخص منتخب از آرای بالای مردمی برخوردار شده و در آینده با دلگرمی و پشتوانه قوی در عرصه بین المللی حاضر شده و قدرت دیپلماسی کشور در عرصه جهانی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات، میزان علاقه مردم به کشور را نشان داده و دشمنان را مأیوس می‌کند، افزود: وظیفه ملی و شرعی و اخلاقی همه مردم حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی گیری است.

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: خون پاک شهدای اهل تسنن و تشیع مایه دوام و قوام نظام و سرمایه ماندگار انقلاب اسلامی است و سودجویان و تفرقه انگیزان بدانند که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

کلشی نژاد گفت: مردم در انتخاب افراد، فارغ از مرزبندی‌های سیاسی، ایمان، ابتکار عمل، تخصص و رزومه افراد را مورد مطالعه و دقت قرار دهند تا فرد اصلحی را انتخاب کنند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه به نقش روحانیت در تشویق مردم برای شرکت در انتخابات اشاره کرد و افزود: روحانیون همه مردم را به شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح دعوت کنند تا دقایق باقی مانده شاهد انتخاباتی پرشور باشیم.

کد خبر 5238066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha