۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۰۶

فرمانده سپاه روح الله:

حضور در انتخابات عصاره همه ارزش‌های یک ملت است

حضور در انتخابات عصاره همه ارزش‌های یک ملت است

اراک- فرمانده سپاه روح الله گفت: حضور مردم در انتخابات تنها یک رأی گیری نیست بلکه عصاره همه ارزش‌هایی است که یک ملت به دست آورده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله ظهر جمعه پس از حضور در شعبه اخذ رأی مسجد الزهرا (س) اراک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جامعه‌ای که به دنبال انسجام و بقا، دوام و اقتدار است باید مشارکت حداکثری درون آن رقم بخورد، گفت: مشارکت سیاسی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و امر مشارکت یک امر چند وجهی است و ما درون کشور مشارکت نظامی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی داریم که اینها در هم تنیده شده هستند و جدای از هم نیستند و لذا همه مشارکت‌ها بر یکدیگر تأثیرگذار هستند.

وی ادامه داد: اگر مشارکت حداکثری در کشور رقم بخورد قطعاً هر فردی که انتخاب شود می‌تواند فردا در تعامل با جهان با اقتدار برخورد کند و تأثیرگذار باشد و همین طور در درون کشور برای رفع مشکلات بهتر عمل کند.

فرمانده سپاه روح الله تصریح کرد: امروز دوستان و دشمنان ملت ایران منتظر مشارکت مردم هستند و بر اساس درصد مشارکت مردم برخورد خودشان را تنظیم کنند، تحقق مشارکت حداکثری مردم پیام اقتدار ملت ایران را به دشمنان می‌دهد و قطعاً در برخوردهای خود تجدید نظر خواهد کرد چراکه مشارکت حداکثری یک امر بازدارنده است.

وی ادامه داد: امنیت پایدار یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و قطعاً مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تولید کننده امنیت و آن را بیش از گذشته تقویت خواهد کرد، روی کار آمدن هر فردی با مشارکت حداکثری مردم موجب وحدت و انسجام ملی خواهد شد و می‌تواند در حل مشکلات خصوصاً مسائل اقتصادی بهتر عمل کند.

کریمی گفت: حضور در انتخابات علاوه بر اینکه یک تکلیف دینی و شرعی است یک وظیفه ملی هم محسوب می‌شود و هر کسی که به دنبال پیشرفت و سربلندی ملت ایران است باید در این عمل صالح مشارکت داشته باشد.

فرمانده سپاه روح الله در پایان بیان کرد: ملت ایران با حضور حماسی خود بار دیگر پیام اقتدار خود را به جهانیان اعلام می‌کنند و ایستادگی خود را بر روی ارزش‌های اسلامی نشان خواهند داد، حضور مردم در انتخابات تنها یک رأی گیری نیست بلکه عصاره همه ارزش‌هایی است که ملت به دست آورده‌اند و ملت با حضور خود از همه دستاوردهای انقلاب پاسداری می‌کنند.

کد خبر 5238154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha