۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۴۹

فرمانده انتظامی گیلان تأکید کرد؛

برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت انتخابات در گیلان

برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت انتخابات در گیلان

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه روند اخذ رأی در استان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، گفت: با برهم زنندگان امنیت انتخابات برخورد قاطع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه رأی گیری انتخابات در گیلان همزمان با سراسر کشور آغاز شد، گفت: فرآیند انتخابات در گیلان با امنیت کامل و بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

وی با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در این انتخابات، علاوه بر شکست و ناامیدی دشمنان کشور، باعث سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه از همان ساعات ابتدایی رأی‌گیری شاهد حضور پرشور مردم با بصیرت و انقلابی گیلان در شعبه اخذ رأی بودیم، افزود: فرآیند انتخابات در سراسر گیلان با امنیت کامل و بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر ممنوع بودن هر نوع تبلیغ و نصب پوستر نامزدها در اطراف شعب اخذ رأی، اضافه کرد: پلیس به عنوان متولی برقراری نظم انتخابات با مخلان امنیت انتخابات به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: در گیلان ۳ هزار و ۹۴ شعبه اخذ رأی وجود دارد و ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر نیز مسئولیت تأمین و حفظ نظم و امنیت انتخابات را در استان برعهده دارند.

سردار ملکی با تاکید بر لزوم شیوه‌نامه‌های بهداشتی از شهروندان خواست رأی دهی خود را به ساعات پایانی موکول نکرده و تمامی نکات بهداشتی را هنگام حضور در شعب اخذ رأی رعایت کنند.

کد خبر 5238316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha