۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۳۰

رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه:

فرایند رای گیری درآرامش دنبال می شود

فرایند رای گیری درآرامش دنبال می شود

کرمانشاه- رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: تا این لحظه روند انتخابات بر اساس جدول زمان بندی شده به نحو شایسته‌ای پیش‌رفته و در کامل آرامش دنبال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خوش‌اقبال شامگاه امروز در نشست خبری که در ستاد انتخابات استان کرمانشاه برگزار شد، با تقدیر از مشارکت خوب مردم این استان در این دوره از انتخابات اظهار کرد: تا ساعت ۱۹ عصر امروز میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیش از ۳۲ درصد و در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حدود ۳۱ درصد بود.

وی با اشاره افزایش مراجعه مردم به شعب اخذ رأی در ساعات پایانی مهلت رأی‌گیری و تمدید آن تا ساعت ۲۴ امشب، افزود: با خنک شدن هوا پیش بینی می‌شود درصد مشارکت مردم افزایش چشم‌گیری داشته باشد، میزان مشارکت مردم این استان تا ساعت ۲۰ شامگاه امروز حدود ۳۵ درصد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه بیان کرد: تا این لحظه روند انتخابات بر اساس جدول زمان بندی شده به نحو شایسته‌ای پیشرفته و مردم در کامل آرامش و امنیت در اقصی نقاط این استان رأی خود را به صندوق آرا می‌اندازند.

خوش‌اقبال با تاکید بر اینکه این دوره از انتخابات برای کشور بسیار حائز اهمیت است، گفت: اگر رئیس جمهور منتخب با آرا بالا انتخاب شود می‌تواند در عرصه‌های خارجی و داخلی مطالبات مردم را با قدرت بیشتری پیگیری کند.

وی یکی از برکات انقلاب اسلامی را حق رأی برای مردم دانست و ادامه داد: مردم در کشور ایران اسلامی به صورت مستقیم و غیر مستقیم نمایندگان خود را انتخاب می‌کنند و در تعیین سرنوشت کشورشان نقش آفرین هستند.

وی از افرادی که تا این لحظه در انتخابات شرکت نکرده‌اند، خواست در این فرصت باقی مانده تا پایان مهلت قانونی رأی‌گیری در تعیین سرنوشت کشور و نیز شهر مشارکت کنند.

خوش‌اقبال با تقدیر از رسانه‌های استان کرمانشاه برای تشویق و ترغیب مردم برای حضور و مشارکت در انتخابات افزود: کرمانشاه همیشه در همه عرصه‌های دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) پیشتاز بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از شخصیت‌های علمی، فرهنگی و ورزشی این استان خواست تا مردم را برای مشارکت حداکثری و حضور در پای صندوق آرا تشویق و ترغیب کنند.

کد خبر 5238556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha